Nimimerkillä ei kaikkee tarvii keksiä itse

Valvoja: CRSC Hallitus
Oletan että vanhemmasta KA:sta kyse. Pitäis olla neljällä pultilla per penkki. Sata varma en kyllä ole...esko kirjoitti:Onks kukaan irrotellut jakkaroita ko laitteesta. Pikainen vilkaisu, mitä kettua eihän näitä saa pois. Ilmotelkaa jos on kokemusta.
Nojuu, näin lähti ainakin vuoden 2000 ka:aasta, kun piti ruostekorjauksia tehdä..puliukk0 kirjoitti:Oletan että vanhemmasta KA:sta kyse. Pitäis olla neljällä pultilla per penkki. Sata varma en kyllä ole...esko kirjoitti:Onks kukaan irrotellut jakkaroita ko laitteesta. Pikainen vilkaisu, mitä kettua eihän näitä saa pois. Ilmotelkaa jos on kokemusta.
Varmaan näin on, 4 pultilla, mutta kun niitä muttereita ei näy mitä lähtis pyörittämään.cossuton kirjoitti:Nojuu, näin lähti ainakin vuoden 2000 ka:aasta, kun piti ruostekorjauksia tehdä..puliukk0 kirjoitti:Oletan että vanhemmasta KA:sta kyse. Pitäis olla neljällä pultilla per penkki. Sata varma en kyllä ole...esko kirjoitti:Onks kukaan irrotellut jakkaroita ko laitteesta. Pikainen vilkaisu, mitä kettua eihän näitä saa pois. Ilmotelkaa jos on kokemusta.
Siirtele penkkiä eteen taakse, ja voi siellä pulttien päällä jotkut listat/tulpat tjsp.esko kirjoitti:
Varmaan näin on, 4 pultilla, mutta kun niitä muttereita ei näy mitä lähtis pyörittämään.
Täytyy syventyä asiaan. Kerron sitten mistä ne löytyi.puliukk0 kirjoitti:Siirtele penkkiä eteen taakse, ja voi siellä pulttien päällä jotkut listat/tulpat tjsp.esko kirjoitti:
Varmaan näin on, 4 pultilla, mutta kun niitä muttereita ei näy mitä lähtis pyörittämään.