Peruutuksen jälkeen D ei kytkeydy päälle kunnolla, ainoastaan yrittää kytkeytyä ja siis ja luistaa paljon. Pakkoykkönen kytkeytyy tällöin normaalia hitaammin, mutta kytkeytyy kuitenkin, ja kun sillä ajaa ensimmäiset kymmenen metriä, vaihtaa pakkokakkoselle ja siitä taas hetken kuluttua D:lle, kytkeytyy D normaalisti eikä laatikko luista silloin vähääkään. Ongelma ei esiinny N tai P asennolta D:lle kytkettäessä, ainoastaan R asennosta D:lle vaihdettaessa. Vika on pahempi kun öljyt lämpenevät. Uudet ohjeen mukaiset Mercon öljyt ja suodatin on, öljyn määrä oikea ja oikeassa asennossa (P) tarkistettu. Laatikko toimii 100% hienosti jos ei tarvitse peruutella yhtään. HUOM! Pakki toimii normaalisti.
Asiaan liittyvä lisäjuttu on tyhjäkäynnillä järkyttävää rahinaa pitävä turbiini tai vetolevy, ääni poistuu kun antaa hieman kierroksia. Tässä puntaroin että mitä muuta pitää tilailla turbiinin ja vetolevyn lisäksi

Itse mietin, että jos tuo turbiini tyhjänä rallattaa, voiko turbiinin kuluneisuudesta johtuva hidastunut paineennousu tehdä tuollaisen kytkeytymisvaivan?
Öljyt tuoksuvat ja näyttävät sille mille pitääkin.