Mitä ihmettä tuo kone tekee ilmamäärämittarilla ja kaasujalan asentotunnistimella? Eekös tuo luukas oo kuitennii ihan mekaaninen pumppu?
Ja sitten siinä pumpun kupeessa on semmonen mutikka josta menee letku turbolle...liekkö ahdonalaisen syötön säätö...ei varmaankaan kuuluisi kusta löpöä siihen putkeen? Kalvo puhki tms?? Ja siis -97 mondööstä kyse...
1.8TD
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: 1.8TD
Pakokaasun kierrätyksen määrää valvotaan ilmamassamittarilla ja sen määrä määräytyy mm. kaasun asennon mukaan. Kaasun asennolla voi olla merkitys myös sähköisen ennakonsäätimen toimintaan, en ole jaksanut tutkia sen osalta. Pumpun määränsäädin toimii täysin mekaanisesti mutta ennakonsäädintä hienosäädetään sähköllä.Qtka kirjoitti:Mitä ihmettä tuo kone tekee ilmamäärämittarilla ja kaasujalan asentotunnistimella? Eekös tuo luukas oo kuitennii ihan mekaaninen pumppu?
Ja sitten siinä pumpun kupeessa on semmonen mutikka josta menee letku turbolle...liekkö ahdonalaisen syötön säätö...ei varmaankaan kuuluisi kusta löpöä siihen putkeen? Kalvo puhki tms?? Ja siis -97 mondööstä kyse...
Kalvorasia on juu ahtojen mukaan säätyvä syötön rajoitin ja kalvoja niistä menee. Ei saa kusta naftaa siitä putkesta, pahimmassa tapauksessa hajottaa koko koneen.
Jäsen #606