Fiesta mk1 hammastangon puslat.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1179
- Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 19:23:20 2008
- Paikkakunta: Ilmajoki
Fiesta mk1 hammastangon puslat.
Onko kukaan keksiny mistään uretaani puslia mk1 fiestan hammastankoon?
Mk2 mallin hammastangossa olisi kyllä kiinteät korvat ilman puslia mutta se on pitempi... Mitä se tekee ohjaukselle jos hammastanko on pitempi ja raidetangot lyhkäisemmät?
Mk2 mallin hammastangossa olisi kyllä kiinteät korvat ilman puslia mutta se on pitempi... Mitä se tekee ohjaukselle jos hammastanko on pitempi ja raidetangot lyhkäisemmät?
Mk3 Mondeo stw
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i
-
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Fiesta mk1 hammastangon puslat.
Kilauta RallyRaceen, jos siihenki löytys pusla ratkasu hyllytavaran ulkopuolelta.jat-79 kirjoitti:Onko kukaan keksiny mistään uretaani puslia mk1 fiestan hammastankoon?
Mk2 mallin hammastangossa olisi kyllä kiinteät korvat ilman puslia mutta se on pitempi... Mitä se tekee ohjaukselle jos hammastanko on pitempi ja raidetangot lyhkäisemmät?
Pieni vaikutus kaartoharitukseen ja bumpsteeringiin sillä tangolla
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
- Viestit: 1179
- Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 19:23:20 2008
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Fiesta mk1 hammastangon puslat.
Alkaa mennä mielenkiintoiseksi, piti oikein googlettaa että mitä tuo bump steering oikein tarkoittaa 
Eli tuon mk2 räkin voi unohtaa het suoriltaan?
Pitääpä soitella taas rallyraceen

Eli tuon mk2 räkin voi unohtaa het suoriltaan?
Pitääpä soitella taas rallyraceen

Mk3 Mondeo stw
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i
-
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Fiesta mk1 hammastangon puslat.
No ei se nyt poissuljettu ole, sehän on vähän niinku evoluutiomalli, perusmitat samat mutta pikku hienosäätöjä laittaneet. Reaktiotangon kiinnityspiste vähän muuttunu jne. Samaa alatukivarret, navat, alatukivarsien kiinnitysväli mahtaa olla sama. Yläpään kiinnityspisteen paikasta en oo varma, mut siinähän on uudempi laakeri kiinnityksineen.jat-79 kirjoitti:Alkaa mennä mielenkiintoiseksi, piti oikein googlettaa että mitä tuo bump steering oikein tarkoittaa
Eli tuon mk2 räkin voi unohtaa het suoriltaan?
Pitääpä soitella taas rallyraceen
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
- Viestit: 1179
- Liittynyt: Ke Toukokuu 21. 19:23:20 2008
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Fiesta mk1 hammastangon puslat.
On siinä mk2:ssa 33mm leveämpi raideväli edessä. ja alatukivarret ja alapallonivelet on eri, ainakin reaktiotangon/alapallonivelen pulttien reiät on silmämääräisesti leveämmällä.
Hammastanko raidetankoineen on kokonaisuudessaan tuon 33mm pitempi. Osa lisä pituudesta on hammastangossa ja osa raidetangoissa.
Hammastanko raidetankoineen on kokonaisuudessaan tuon 33mm pitempi. Osa lisä pituudesta on hammastangossa ja osa raidetangoissa.
Mk3 Mondeo stw
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i
Mk1 Fiesta
Mk5 Escort XR3i
-
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Fiesta mk1 hammastangon puslat.
Juu, alapallero eri, mut oliko siinä alatukivarressa muuta eroo ku pulttiväli? Anyway, bumpsteeringiä se taitaa vähän kasvattaa, mutta kaartoharitukseen taitaa ero olla olematon. Joka tapauksessa niin pieni muutos että ei oo mikään rikos kokeilla jos intoa riittää.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
Sierra Cosworth 4x4 ´90