Ilmankuivaimen rakentelua

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Custom_76
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Tammikuu 15. 15:22:03 2008
Paikkakunta: Jurva

Ilmankuivaimen rakentelua

Viesti Kirjoittaja Custom_76 » Ke Tammikuu 23. 18:30:38 2013

Mitä raati sanoo että pystyykö kuorma-auton ilman kuivaimen patruunasta tekemään ilmankuivainta verstaalle maalaustöitä varten. On vaan sen verran ärsyttävää kun menee "hyvät" maalaukset pilalle kun kuitenkin kompurasta vähän vettä sinne ilman sekaan eksyy. Tähän tarkoitukseen on juu kunnon lauhduttimet mutta kun tarve ei ole joka päiväistä niin halvempi vaihtoehto olis ihan kiva. (on muuten kokeiltu veten erottajia eikä toimi kunnolla). Toimisko tollanen viritys vai hautaanko idean saman tien :)
Ford Sierra Rs Cosworth 4x4 -88 tekniikanvaihto
Ford Escort Rs Cosworth -95
Ford Transit mk2 -78

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: Ilmankuivaimen rakentelua

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » To Tammikuu 24. 23:28:37 2013

Kerro jos saat toimimaan, olis tarvetta kanssa :D
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

Mc_Viima
Viestit: 301
Liittynyt: Su Tammikuu 11. 21:42:03 2009
Paikkakunta: loppi

Re: Ilmankuivaimen rakentelua

Viesti Kirjoittaja Mc_Viima » La Tammikuu 26. 14:28:12 2013

voisin töistä pelastaa sulle volvon vanhoja kuivamen pohjia jos tarvetta ja kaivaa kirjoista sen tominta periaatetta selville jos kiinostaa ja patruunoita jotka vois viellä hetken mennä
Sierra x 3
Granada -78 coleman milne dorchester mk5 limusiini
Taunus -75
Escort -76
Transit T350 -14
Viva hc -71
Cavalier mk1 -78
Commodore B coupe gse - 75

Vastaa Viestiin