Purkaessa huomio kiintyi yhteen imuventtiiliin, joka oli varren ohennuksen kohdalta sininen, eli käynyt ilmeisen kuumana joskus

Muut imut on tasapaksua laatua, laitoin tuollasen ohennetulla varrella olevan kolme kesää sitten kun ei muita sattunut saamaan samalla pituudella. (44.5 x 112.5 x 8.03)
Syitä kuumenemiseen voisi olla
- Koska kantta ei ollut tehty tuommoselle, jäi seeti alle millin levyiseksi, muissa 1.5. Voisiko johtua siitä ettei lämpö ehdi johtua pois riiitävän nopeasti ?
- Vai onko runsas öljyvuoto venttiilin vartta pitkin kasvattanut eristävän kerroksen seetin päälle, ja sitäkautta pysyy lämpimänä ?
- Vai johtuuko aiemmasta nakutusongelmasta, jolloin mm. tuo sylinteri kävi muuten kuumana ?
- Tai onko tuo ohennettujen venttiilien ominaisuus ?
Ei voi johtua seoksista yms, koska DGV, ja viereinen venttiili on OK.
Asiaan perehtyneet voivat äänestää ylläolevia vaihtoehtoja, tai sitten kertoa todellisen syyn
