Vanhemmissa fordin moottoreissa, sai sekoitettua osia keskenään, ota siitä kansi, sieltä imusarja, nokat... ja saatiin ainakin mukamas enemmän tehoa.
Mutta miten duratec.ssä?
Piristämisellä meinaan, jätetään viripuljujen osat kauppaan, suurimmalta osin ainakin, virittäminen on erikseen. Ajatuksena pitää auto katulaillisena.
Miten osat sopivat muutenkaan keskenään?
Mistä eroittaa irto perusmoottorista, kumpi tilavuus on kyseessä?
Voihan noita olla enemmänkin malleja, miten ne eroittaa? Itse tarkoitan nyt Focus, Mondeo, C / S- max, vm. 2003 -> näiden moottoreita ohjainlaitteineen.
Duratec 1.8 /2:0 piristäminen, miten?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard