Kiristysmomentit Zetecciin

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Kiristysmomentit Zetecciin

Viesti Kirjoittaja Vehje » To Marraskuu 20. 9:52:48 2003

1.8 zetecciin siis kiertokangen ja vauhtipyörän pulttien kiritysmomentit jos joku kertoisi niin kiitos. Ja vielä kampiakselin hihnapyörän "kuningaspultin" kiristysmomentinkin saa kertoa.<br><br>- Ville

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Re:Kiristysmomentit Zetecciin

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Marraskuu 20. 14:59:32 2003

mikä vuosimalli? kiertokangissa pieni ero. 4/98 ennen: 1.vaihe 18 Nm 2.vaihe 90 astetta<br> 5/98 alkaen 1.vaihe 35 Nm 2.vaihe 90 astetta.<br>runkolaakerit kaikissa 80 Nm ja vauhtipyörä 112 Nm sekä kampiakselin kiilahihnapyörä 112 Nm.<br><br>Näin kertoo alfamerin opus.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Re:Kiristysmomentit Zetecciin

Viesti Kirjoittaja Vehje » To Marraskuu 20. 16:10:09 2003

Vuosimalli on 97, eli aika löysälle jää ???<br><br>Kiitos tiedoista!<br><br>- Ville

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Re:Kiristysmomentit Zetecciin

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Marraskuu 20. 23:24:54 2003

[quote author=Vehje link=board=2;threadid=16912;start=0#126981 date=1069337409]<br>Vuosimalli on 97, eli aika löysälle jää ???<br><br>Kiitos tiedoista!<br><br>- Ville<br>[/quote]<br><br>Olkaa hyvät. Toinen vaihtoehto on tietenkin venäläinen pystykierre, pultti poikki ja vartti takas :)
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Vastaa Viestiin