Miten mahdollista?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jarno84
Viestit: 159
Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Miten mahdollista?

Viesti Kirjoittaja jarno84 » Su Tammikuu 4. 17:01:14 2004

kun vaihdoin RST:hen etupäähän jousia ja kun olin vaihdon jälkeen lähdössä ajamaan niin ei auto liikkunut mihinkään kuulu vain rahinaa. nostin auton uudestaan ilmaan ja katsoin auton alle niin öljyä valu lattialle vetoakselin päästä. aikani mietittyä niin tulin siihen johto päätökseen että hyppäs viissin vetoakseli pois paikoltaan ja tuli siks öljyt ulos laatikosta. onko se ihan normaalia että vetoakseli hyppää noin helposti pois paikoiltaan ja tulee öljyt ulos laatikosta? :roll:

Tomba
Viestit: 173
Liittynyt: To Huhtikuu 3. 14:42:27 2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tomba » Su Tammikuu 4. 18:31:30 2004

Vaihdoitko pirssiin madaltavat jouset?
Kaverilla oli aika rankasti madallettu mk4 ekkeri josta vetarit pompsahtelivat irti madalluksen jälkeen.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Miten mahdollista?

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Tammikuu 4. 18:43:05 2004

jarno84 kirjoitti:kun vaihdoin RST:hen etupäähän jousia ja kun olin vaihdon jälkeen lähdössä ajamaan niin ei auto liikkunut mihinkään kuulu vain rahinaa. nostin auton uudestaan ilmaan ja katsoin auton alle niin öljyä valu lattialle vetoakselin päästä. aikani mietittyä niin tulin siihen johto päätökseen että hyppäs viissin vetoakseli pois paikoltaan ja tuli siks öljyt ulos laatikosta. onko se ihan normaalia että vetoakseli hyppää noin helposti pois paikoiltaan ja tulee öljyt ulos laatikosta? :roll:
Kyllä se joskus on aika löyhässä, varsinkin jos jousilankasokat vetareiden sisäpäässä on kuoleentuneet.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin