trikkeri pyörä?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viesti:
trikkeri pyörä?
minkäslaisia trikkeri pyöriä ootte käyttäny ohc/cossu alakerroissa.muita kun cossun vakio?myykö joku firma valmista pyörää?löytyskö kuvia malliks.
-
Valmiita ylesmallisia saa ainakin Muukkoselta, todennäköisesti samanlainen kuin tässä manuaalissa sivulla 14.
Itse teen vanhasta OHC:n nokkapyörästä. Siitä sorvilla 2/3 pois ja kiinni kampiakselin hihnapyörään omalle paikalle. Tietysti yksi hammas pitää poistaa, jotta DTA ymmärtää koska on täysi kierros mennyt.
Itse teen vanhasta OHC:n nokkapyörästä. Siitä sorvilla 2/3 pois ja kiinni kampiakselin hihnapyörään omalle paikalle. Tietysti yksi hammas pitää poistaa, jotta DTA ymmärtää koska on täysi kierros mennyt.
-
- Viesti:
joo ittekki mietin tota vanhasta nokka pyörästä tekemällä.milles kohtaa tulee se puuttuva hammas,kampiakselin ollessa 0 kohdassa?pitääkö anturin näyttää silloin siihen (puuttuvaan hampaaseen)?SiipiCozzu kirjoitti:Valmiita ylesmallisia saa ainakin Muukkoselta, todennäköisesti samanlainen kuin tässä manuaalissa sivulla 14.
-