kannenpulttien kiristys?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Tanhis
Viestit: 483
Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
Paikkakunta: pyhäranta
Viesti:

kannenpulttien kiristys?

Viesti Kirjoittaja Tanhis » La Tammikuu 31. 19:08:52 2004

Tyhmä kysymys mutta kuinkas kireälle normi "venyvät" oliko se sitten arp kannenpultit uskaltaa/ kannattaa kiristää turbo is:n 0.8 ahdoilla varustetussa koneessa.

Ja toinen kysymys että kannataako mahdollisesti joidenkin tuning pulttien osto. Hinta/rahalla saavutettava hyöty ja vastine

(Siis edellä mainitsemilanin kannenpulteilla tarkoitan normi varaosaliikkeestä saatavia pultteja)

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » La Tammikuu 31. 19:47:06 2004

0,8bar paineilla vakiopultit ohjearvoihin. Tuohan on 0,2bar:n alipaine, eikä mitään ylipainetta :D
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

Vastaa Viestiin