Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
+2.bar
- Viestit: 160
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003
Viesti
Kirjoittaja +2.bar » Ti Maaliskuu 9. 8:20:04 2004

kyseessä 2wd cosan kytkin. onko kokemusta ???
vaihdoin uuden asetelman sekä levyn vanhan hyvin luistavan tilalle(motocraft). ei tunnu pitävän... eilikkä onkos tolla joku teho raja tullu vastaan? autossa jotai 290hv.
voiko sintterin kasata omaan asetelmaan??? (ongelmia).?Muutakun on off.
pitäiskös ap racingin massa levypaketti??
-
Vieras
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Vieras » Ti Maaliskuu 9. 8:43:31 2004
+2.bar kirjoitti:
kyseessä 2wd cosan kytkin. onko kokemusta ???
vaihdoin uuden asetelman sekä levyn vanhan hyvin luistavan tilalle(motocraft). ei tunnu pitävän... eilikkä onkos tolla joku teho raja tullu vastaan? autossa jotai 290hv.
voiko sintterin kasata omaan asetelmaan??? (ongelmia).?Muutakun on off.
pitäiskös ap racingin massa levypaketti??
+350hv omassa kesti vakio luistamatta.
Sintterin voi laittaa myös omaan asetelmaan mutta asetelmaa kannattaa "jäykistää" esim sorvaamalla vauhtipyörästä sen alta pois.
Aiheesta on keskusteltu monet kerran aiemmin, kokeile hae painiketta.
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ti Maaliskuu 9. 19:41:24 2004
ja jos hae painike ei auta (löydy vast.), tutki seuraava; vauhtipyörän pinta kuumettuaan nousee "rakoille" eli jää ilmataskuja, pelkkä hionta sinertymien poistamiseksi ei riitä. Pitää -ehdottomasti- sorvata ja vielä riittävän syvälle.
Jos ko. toimenpide on tehty ja luistaa: 1) kytkinakselin stefa vuotaa ja lodjusalvat pääsee levylle 2) automaattisäätö jää "kantamaan".
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Viesti
Kirjoittaja KtK » Ti Maaliskuu 9. 19:44:32 2004
Tän kai tietenkin huomioisit ,et onko levy oikein päin.
-
+2.bar
- Viestit: 160
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003
Viesti
Kirjoittaja +2.bar » Ti Maaliskuu 9. 19:50:13 2004
KtK kirjoitti:Tän kai tietenkin huomioisit ,et onko levy oikein päin.
ei nyt sentään kännissä oolla..
ei se pirusti luista mutta vauhtipyörästä näkee että luistellut on...!
ei ajossa huomannu. ei sinneöljyäkään ollu päässy. kuiva kun taunuksen öljypohja.
-
prostreet
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
Viesti
Kirjoittaja prostreet » Ti Maaliskuu 9. 21:03:23 2004
asetelma ei saa upottaa kuuin aavistuksen
muuten sen käyttöikä lyhenee huomattavasti
sitten kun upottaa liikaa alkaa se luistamaan (0,5mm jo joissain autoissa)