Ohjaustehostimen nesteen väri?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Ohjaustehostimen nesteen väri?
Moro! Katsoin eilen tuonne ohjaustehostimen nestesäiliöön ja huomasin nesteen olevan aivan kuin kaakaota, eli vaaleanruskeaa, suklaamaista nestettä, ei siis kirkasta, vaan sameaa. Ei taida olla ihan terveen väristä? Eli nesteet vaihtoon ja voipi kai olla pian tehostajan pumpun vaihto.
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
Re: Ohjaustehostimen nesteen väri?
vaihdat ne nesteet sinne vain.TuneGi kirjoitti:Moro! Katsoin eilen tuonne ohjaustehostimen nestesäiliöön ja huomasin nesteen olevan aivan kuin kaakaota, eli vaaleanruskeaa, suklaamaista nestettä, ei siis kirkasta, vaan sameaa. Ei taida olla ihan terveen väristä? Eli nesteet vaihtoon ja voipi kai olla pian tehostajan pumpun vaihto.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Ylläpitäjä
Re: nesteet
Eli kannattaa varmaan ihan irrottaa säiliö ja pestä jollain aineella. On nimittäin niin likanen, et ei pahemmin näe nestepintaa. Ja sit jotenkin ilmata se, kun uudet nesteet sisällä..
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Eiköhän se ilmaa itse itsensä kun rattia kääntää laidasta laitaan.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
varoituksen sana jos järjestelmä on kuiva öljystä.
tiivisteet hajoaa nopeasti jos kuivana(tietysti säiliö on täynnä mut öljyä ei vielä kierrossa) pistää käyntiin ja kääntelee nopeasti.
paineen alainen ilma on kuumaa ja polttaa kumi tiivistet rikki.
tiivisteet hajoaa nopeasti jos kuivana(tietysti säiliö on täynnä mut öljyä ei vielä kierrossa) pistää käyntiin ja kääntelee nopeasti.
paineen alainen ilma on kuumaa ja polttaa kumi tiivistet rikki.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia