Escort RS turbo alusta..?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
G-mies
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 16:34:51 2004
- Paikkakunta: Uusikaupunki
Escort RS turbo alusta..?
Olen hankkinut tuossa jokin aika sitten itselleni escortin johon on vaihdettu rs turbon tekniikka. Alusta on mielestäni liian löysä vaikka onkin rs:än alkuperäinen. Mistä saisi hyvän ja riittävän jäykän alustan kori on vm -87. Ajattelin että 16" aluilla madallusta voisi ehkä olla joku 50-60mm korjatakin saa jos joku vain viitsii ja tietää. Ei viitsisi alkaa tekemään sutta. matala ja jäykkä on pop

-
ff
- Viestit: 565
- Liittynyt: La Marraskuu 30. 23:30:57 2002
- Paikkakunta: Valkeala
Mulla on escortissa alustana bilstein iskarit&einbach jouset,on riittävän matala ja ehkä liiankin jäykkä.Iskarit varaosamaailmasta ja jouset euromasterilta.Jouset makso n.200e iskarien hintaa en muista.Varaosamaailman kautta saa monen merkkisiä alustan osia ja eikös sieltä saa myös klubi alennusta.
Focus ST -06
#289
#289
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Onko tuo 50-60mm mistä lasketuna? Jos tarkoitat, että turbo escosta 50-60mm lisää, niin järjetöntä touhua mielestäni. Tuo 25mm mitä RST:tä on jo uutena madallettu vakiomalleihin verrattuna on aika passeli tai sitten siitä 10-20mm lisää. Sen jälkeen alkaa kärsiä kaikki, jopa kaarreominaisuudet ja ulkonäkö.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
rstLate
- Ylläpitäjä
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
RST:hen on sitten kolmenlaisia coil-over satseja:
1. Myös takana on coil-overit.
2. Takana on jouset orginaalipaikoilla, mutta korkeussäädöllä
3. Takana on jouset orginaalipaikoilla, mutta ilman korkeussäätöä.
Ikävä kyllä tuntuu olevan aika hankalaa aina tietää mikä ylläolevista on kyseessä. Tapauksesta 1 monet ovat raportoineet, että joutuu käyttämään kapeampia vanteita kuin muuten RST:hen mahtuu ja joskus joutuu jopa korin iskarin yläkiinnityspisteen aluetta modifioimaan.
Jos jollakin on tarkempaa tietoa, niin olisi kiva kuulla.
1. Myös takana on coil-overit.
2. Takana on jouset orginaalipaikoilla, mutta korkeussäädöllä
3. Takana on jouset orginaalipaikoilla, mutta ilman korkeussäätöä.
Ikävä kyllä tuntuu olevan aika hankalaa aina tietää mikä ylläolevista on kyseessä. Tapauksesta 1 monet ovat raportoineet, että joutuu käyttämään kapeampia vanteita kuin muuten RST:hen mahtuu ja joskus joutuu jopa korin iskarin yläkiinnityspisteen aluetta modifioimaan.
Jos jollakin on tarkempaa tietoa, niin olisi kiva kuulla.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä