Sisäänoajo ja sytytysennakko

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Taralabs
Viestit: 139
Liittynyt: Ma Heinäkuu 21. 1:26:37 2003
Paikkakunta: Oulu

Sisäänoajo ja sytytysennakko

Viesti Kirjoittaja Taralabs » Ke Elokuu 18. 8:03:31 2004

Kone on 2,0 ohc ja turbona on Airesearchin fööni ja konetta ruokkii tupla dellortot. Myllyssä on 1,3mm vakiota matalemmat ajamattomat ylikokomännät ja alakerrassa uudet laakerit. Lohko on porautettu eikä käytetty vielä kertaakaan. Öljypumppuna on cossun pumppu, jossa ruiskut mäntien pohjiin. Miten olisi hyvä ajella sisään tällainen kone, ja minkä verran sytytyksen ennakon pitäisi olla? Jakajana vielä tällä hetkellä perusjakaja alipaine-ennakko käytöstä poistettuna. Tänään pitäis eka savut tuosta koneesta ottaa.