

Autossa peltisarja, 2,5" putkisto, katti pois, K&N kartiofiltteri ja bensanpaineita ruuvattu (n. 1 kierros). Eli ei pitäisi hengityksenkään ahdistaa


Valvoja: CRSC Hallitus
Tuossahan tuo jo mainittiin, yleensä on ollut tapana ilmoittaa b-paineet bar:eina, ei kierroksina... Eihän nyt tiedä edes mitä siellä oikeasti paineet on, vanha säädin saattaa olla sökönä etc... tarkisteles vähän enempi...mjh kirjoitti:Eli mistähän voisi vikaa alkaa etsimään kun ei voimaa yläkierroksilla?![]()
bensanpaineita ruuvattu (n. 1 kierros).
Onko alipaineletku kiinni siinä säätimessä??mjh kirjoitti:Ei vaikuta vaikka säätimen kiertää takaisin alkuperäiseen asentoon. Paremmin toimii kuitenki ku kiertää hieman kiinnipäin 0,5-1 kierrosta alkuperäisestä. Vähän tuntuu tosiaan että loppus bensan saanti kierroksilla.. Kai se säädin nyt jotenki toimii ku meni päästöistäki läpi (katti tietenki paikoillaan) ja käy muutenki ihan hyvin.
Empä oo ainakaan kuullu et dokissa vois säätää, onko kellään kokemuksia tuosta?sierra friikki kirjoitti:eikös dokkikin kuulu ryhmään missä sytkä säädetään testi tilassa 18
eli akun vieressä liitin johon testi kalikkakii ja vika muisti listan jälkeen sytkän säätö tila.
ainakin v6ssa tein sunnuntaina niin ja kulutus tippui 1100km lenkillä
1.7 litraa /100km
Liian hyvä moottori oireillakseen heti prötäämällä kun paineet vähän tippuutikkuri kirjoitti:bensapumpun väsyminen ilmenee dokkilaisen väsymisenä