kannen avarrus seinämä vahvuudesta

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

kannen avarrus seinämä vahvuudesta

Viesti Kirjoittaja heka » La Maaliskuu 19. 18:23:49 2005

eli kuinkahan paljon pitäis jäädä palotilan ja vesitilan väliin materiaalia
ja koneena ohc turbo :?:

ajattelin että sais tollaset palotilat mitä tuola näkyy mutta siinä ei palotilan ja vesitilan väliin jää 3-4mm enenpää tavaraa :?
www.rskiller.tk

edit: kukahan täytehitsaa valu kansia e-pohjanmaalla mielellään mahdollisimman lähellä vaasaa

ja lähinnä oli tarkoitus tehdä tuolla sivulla näkyvän kannen tyyppiset palotilat pitäis saada puristuksia alemmas
Viimeksi muokannut heka, La Maaliskuu 19. 21:26:41 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » La Maaliskuu 19. 19:32:16 2005

Reunassa pitäisi olla matskua, joka pukkaa seoksen keskemmällä palotilaa ja varsinkin tulppaan päin.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Vastaa Viestiin