kytkinpolkimen irroitus

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

kytkinpolkimen irroitus

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Huhtikuu 6. 19:58:13 2005

Onko miten vaikea operaatio.
Lähteekö se akseli pois mikä menee polkimien läpi vai räjähtääkö käsiin jos sitä yrittää irti?
Pitäisi tutkia (vaihtaa) automaattisäätö systeemi.
Ei oikein tahdo toimia.
Auto tällä kertaa cossu.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ke Huhtikuu 6. 20:16:32 2005

Ota koko poljinpaketti pöydälle jolloin on helppo operoida kuntoon. Kaasuvaijeri ja kykävaijerit irti ja paketti irtoaa muutaman pultin irrotuksella. Veikkaan että normi säätösysteemi sopii myös kossuun, siitä ei ole varmuutta.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Huhtikuu 6. 20:20:39 2005

Keltainen säätösysteemi siellä ainakin on eli pitäisi sopia.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » Ke Huhtikuu 6. 20:27:59 2005

vaihdoin omaan sierraani viime kesänä ton säätösysteemin.en irroittanut koko pakettia. sokka irti akselin päästä jolloin akseli liikkuu oikealle ja puolikuu irtoaa. ei muistaakseni ollu paha homma vaikka pari kirosanaa tulikin.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Huhtikuu 6. 21:16:16 2005

kaasu poljin ei kuulu pakettiin
tosiaan se onb varmempi ottaa paketti irti.
se ei ole vaikea.
jarru tanko jää sinne autoon ja sitä ei tarvi irroittaa.
kykin vaijeri irti ja siten pultit( osa matonyläreunan allla)
ja paketti pöydälle.
pieni notkea tekee homman paikallaakin mutta siellä on jousua jotka pitää tulla paikalleen.
tee pöydällä
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ke Huhtikuu 6. 21:17:07 2005

ja kun oot irrottanut tulipellissä olevat pultit ja kummaksut kun poljinpaketti on yhä edelleen kiinni niin avaa myös se ylös päin (mittariston suuntaan) ruuvattu pultti auki.. :-)

Mä en ollut pieni enkä ainakaan notkea silloinkaan joten tempaisin kuskinpenkin pois (ja löysin samalla mätäreiän...)

LasseK
Viestit: 111
Liittynyt: La Syyskuu 4. 19:19:07 2004
Paikkakunta: P-Pohj.

Viesti Kirjoittaja LasseK » Ke Huhtikuu 6. 22:14:45 2005

sokan irroitus oli vaikein homma...
sen ku otti pois nii loppu oli helppoa
#976

Vastaa Viestiin