Mk1 Sierraan Mk2:n lukot

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

MoloA
Viestit: 272
Liittynyt: To Tammikuu 8. 22:07:37 2004
Paikkakunta: Helsinki

Mk1 Sierraan Mk2:n lukot

Viesti Kirjoittaja MoloA » Ke Toukokuu 4. 11:25:14 2005

Onnistuuko kyseinen toimenpide miten pienellä/suurella kikkailulla? Kakkoskopan lukot vaikuttaisivat hiukkasen paremmilta kuin ykköskopan omat. Kun täytyy ostaa varkauden jäljiltä joka tapauksessa uudet lukot.
#682

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ke Toukokuu 4. 19:00:47 2005

Onnistuu.
Sitä en tiedä käykö pelkkä lukkopesä virtalukkoon vaihtamalla, mutta jos vaihdat koko rattiputken niin silloin ei ainakaan tule ongelmia. MK2:n rattiputkeen pitää virtalukon pohja vaihtaa MK1:stä, koska liitin auton johtosarjaan on erilainen.

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » Ke Toukokuu 4. 19:05:01 2005

Takaluukun rööriä saa sorvailla koska mk2 on isompi

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Toukokuu 5. 2:32:38 2005

ei ne sen kummosemmat lukot ole. itse en viitsisi nähdä vaivaa, että rupeaisin sovittamaan kakkoskoppasen lukkoja. kun ostat kumman tahansa uuden lukkosarjan, niin kestää takuulla sen 10 vuotta. ja 20 vuotta jos rasvailet sitä määräajoin.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » To Toukokuu 5. 11:05:01 2005

Mikäpä siinä jos ne pelaa, ei siinä vaihdossa kauaa nokka tuhise. Mutta Voortilta tosiaan saa uudet lukkosylinterit (5kpl, ovet, luukku, virtalukko, tankinkorkki) ja 2 avainta noin 100 eurolla.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

MoloA
Viestit: 272
Liittynyt: To Tammikuu 8. 22:07:37 2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MoloA » La Toukokuu 28. 12:16:33 2005

Päädyin sitten mk2:n lukkoihin, kun myivät eioota valmiille mk1 sierran lukkosarjalle. Valmiin mk2 lukkosarjan hinta oli kuitenkin paljon alempi kuin 'erikseen' ostettujen ja sarjoitettuja mk1 lukkojen rykelmä.

Rattiputki sälöineen meni tosiaan vaihtoon, mutta tulipahan samalla korkeussäätö rattiin.
#682

Vastaa Viestiin