Mahle takomäntä..

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Mahle takomäntä..

Viesti Kirjoittaja KIP » Ke Kesäkuu 8. 18:05:14 2005

Olikos se niin että kyseiset männät (kuplan) piti asentaa se nuoli taakse päin. Ei jakopäähän päin kuten yleensä??
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

Tupi
Viestit: 1001
Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tupi » Ke Kesäkuu 8. 18:07:54 2005

kyllä se niin on
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Viesti Kirjoittaja KIP » Ke Kesäkuu 8. 18:15:24 2005

Kiits.
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Re: Mahle takomäntä..

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Su Kesäkuu 12. 13:37:11 2005

KIP kirjoitti:Olikos se niin että kyseiset männät (kuplan) piti asentaa se nuoli taakse päin. Ei jakopäähän päin kuten yleensä??
Offtopic tähän kysymykseen, tuo selviää helposti, kun katsoo kuplan moottorin pyörimissuuntaa ja vertaa ohc:hen...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » To Elokuu 4. 17:34:51 2005

Kuplan kone ei pyöri erisuuntaan, mutta vw tuotteessa on merkki laitettu osoittamaan vauhtipyörään päin, eli mäntä on oikeinpäin ohc:ssäkin kun nuoli on taakse päin.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Vastaa Viestiin