pauketta ja jalkikäyntiä?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

pauketta ja jalkikäyntiä?

Viesti Kirjoittaja cossuton » Su Syyskuu 4. 14:09:13 2005

Mistä vois lähteä tonkimaan 1.3 ohv koneen vikaa kun paukuttaa putkeen ja käy melkoista jälkikäyntiä (pystyis helposti ajamaan ilman avainta)? Kyse siis -88 escosta. Onko tämä vain säätöjuttu vai täytyykö oikein osia vaihdella?
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Su Syyskuu 4. 14:17:16 2005

kannattas varmaan sytkän tarkastuksella aloittaa ja sitten alkaa miettimään kuin karstassa se kattila on ?

ainakin nuo tulee aluksi mieleen.

edit: vai oletko sinäkin jo siirtynyt siihen rajantakaa saatavaan 80oktaaniseen :lol:

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Su Syyskuu 4. 18:04:27 2005

No joo ei sentääs tässä vielä mitään halpaa bensaa :lol:

Sytkää itekkin mietin, kone on kuitenkin varmuudella ajettu 140tkm ja öljyt vaihdettu huoltokirjan mukaan hyvin ja mitä venakopan avauksella tutkin niin ihan siistiä oli..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

Rasmus
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Rasmus » Ke Syyskuu 14. 14:37:54 2005

Voisko olla ilmavuoto->moottori laihalla->venttiili palanut-> paukuttaa putkessa.

Jälkikäynti viittaa karstaan tai laihaan seokseen. Putkessa paukkuminen taas sytytykseen.

Vastaa Viestiin