mikä on "normaali" lambda anturin kierre?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jarkkoscosworth
CRSC jäsen 2015
Viestit: 347
Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
Paikkakunta: ylöjärvi

mikä on "normaali" lambda anturin kierre?

Viesti Kirjoittaja jarkkoscosworth » Pe Maaliskuu 19. 23:22:40 2004

pitäis käydä tekemässä proppu pakariin hitsattavaksi.
helpottais kun tietäis minkä kierretapin kävis lainaamassa.

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Pe Maaliskuu 19. 23:25:23 2004

18millinen 1,5mm nousulla. OHC:n tulpan kierre on sama.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Pe Maaliskuu 19. 23:32:26 2004

Ite hitsasin sopivan mutterin ,löytyy alan paikoista.

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja pylvis » La Maaliskuu 20. 17:38:10 2004

muttereita on kahta korkeutta
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

pekuzi
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 20:47:16 2003
Paikkakunta: Turku

....

Viesti Kirjoittaja pekuzi » Su Maaliskuu 21. 0:16:59 2004

PaRDE




Mittaa nousu(eli "kahden vierekkaisen jengan väli.") työntömitalla ja halkaisija kierteiden välistä.


ps kaverin nikki
Sierra 2.0i 4x4 -90
Sierra Cosworth 4x4 -90

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Su Maaliskuu 21. 0:43:53 2004

Muistaakseni, olisikohan ollut Talbot Horizonin napamutteri joka kävi lambdaan.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su Maaliskuu 21. 5:43:29 2004

Hydrauliikkamuttereista löytyy sekä nylockmuttereista.

Tomba
Viestit: 173
Liittynyt: To Huhtikuu 3. 14:42:27 2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tomba » Su Maaliskuu 21. 12:47:08 2004

Hytarilta ainakin löytyy kyseisiä muttereita.

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Su Maaliskuu 21. 15:17:40 2004

Hydrauliikkamutteri halki ja putkeen kiinni,mutta hitsaa varovasti ettei jengat sula...
#446

jarkkoscosworth
CRSC jäsen 2015
Viestit: 347
Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja jarkkoscosworth » Su Maaliskuu 21. 20:27:32 2004

mulla on nyt toi rosteripakari (mongoose) joten kun nyt on lähetty
laitteleen täytyy mutterinkin olla kirkasta. saako noita hydrauliikkaosia
happiksena tai rosterina?
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Su Maaliskuu 21. 21:38:27 2004

hyd.osia saa rosterisena,yleensä ne on keltapassivoituja ja siis siinä tapauksessa mustaa rautaa,mutta myös rosterina saatavilla...
#446

Tanhis
Viestit: 483
Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
Paikkakunta: pyhäranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tanhis » Ke Maaliskuu 31. 19:28:59 2004

http://www.saunalahti.fi/~tht98/is/Pakari1.jpg

Näinkin sen voi toteuttaa kävin lambda anturi mukana pulttiliikkeessä ja sanoin että tälläseen mutteri

Sitten otin putken irti ja leikkasin dremelin laikalla sopivan reijän ja hitsasin kiinni
Ford on myyty ja tilalla on vw 4x4 2.8 passat highline

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » To Huhtikuu 1. 0:16:12 2004

Joo-o. FMI:ltä saa ihan valmista mutteria, jossa on hitsauskartio valmiina. Mutta oharin tulppa kädessä liikkeeseen, ja siihen vaan sopiva mutteri. Sama kierre ja sama nousu.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » To Huhtikuu 1. 0:56:11 2004

VPV:llä on kanssa muttereita ja muistaakseni myös rosterisena.
Kaikista RUUVI-liikkeistä kyllä pitäisi löytyä ainakin normaalikorkuisia ja tarviiko ne matalia ollakkaan, kun muotoilee mutteria vähän putken muotoja seuraavaksi?

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » To Huhtikuu 1. 0:59:24 2004

SLEI kirjoitti:VPV:llä on kanssa muttereita ja muistaakseni myös rosterisena.
Kaikista RUUVI-liikkeistä kyllä pitäisi löytyä ainakin normaalikorkuisia ja tarviiko ne matalia ollakkaan, kun muotoilee mutteria vähän putken muotoja seuraavaksi?
Nuo FMI:n mutterit ovat siis ympärykseltään pyöreitä, joissa kartio alla, jotta hyvä upottaa ja hitsata. Enpä tiedä kuka ne FMI:lle toimittaa
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » To Huhtikuu 1. 6:43:40 2004

Tanhis kirjoitti:http://www.saunalahti.fi/~tht98/is/Pakari1.jpg

Näinkin sen voi toteuttaa kävin lambda anturi mukana pulttiliikkeessä ja sanoin että tälläseen mutteri

Sitten otin putken irti ja leikkasin dremelin laikalla sopivan reijän ja hitsasin kiinni
Teitpä monimutkaisesti :)
Miksi et vain porannut sopivaa reikää putkeen ja hitsannut kiinni?

Tanhis
Viestit: 483
Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
Paikkakunta: pyhäranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tanhis » To Huhtikuu 1. 11:48:35 2004

Nooh itte oon tollanen oli aikaa ja ei mitään tekemistä niin tuossa näet lopputuloksen :)

Ja sitten ajattelin vielä sitäkin että sen saa tiiviimmäksi kyseisellä tavalla pienemmällä hitsaamisella
Ford on myyty ja tilalla on vw 4x4 2.8 passat highline

Vastaa Viestiin