Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jarkkoscosworth
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja jarkkoscosworth » Pe Maaliskuu 19. 23:22:40 2004
pitäis käydä tekemässä proppu pakariin hitsattavaksi.
helpottais kun tietäis minkä kierretapin kävis lainaamassa.
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tanari » Pe Maaliskuu 19. 23:25:23 2004
18millinen 1,5mm nousulla. OHC:n tulpan kierre on sama.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Viesti
Kirjoittaja KtK » Pe Maaliskuu 19. 23:32:26 2004
Ite hitsasin sopivan mutterin ,löytyy alan paikoista.
-
pylvis
- Viestit: 687
- Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja pylvis » La Maaliskuu 20. 17:38:10 2004
muttereita on kahta korkeutta
-
pekuzi
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 20:47:16 2003
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja pekuzi » Su Maaliskuu 21. 0:16:59 2004
PaRDE
Mittaa nousu(eli "kahden vierekkaisen jengan väli.") työntömitalla ja halkaisija kierteiden välistä.
ps kaverin nikki
Sierra 2.0i 4x4 -90
Sierra Cosworth 4x4 -90
-
Stefa
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Viesti
Kirjoittaja Stefa » Su Maaliskuu 21. 0:43:53 2004
Muistaakseni, olisikohan ollut Talbot Horizonin napamutteri joka kävi lambdaan.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
Vieras
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Vieras » Su Maaliskuu 21. 5:43:29 2004
Hydrauliikkamuttereista löytyy sekä nylockmuttereista.
-
Tomba
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Huhtikuu 3. 14:42:27 2003
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Tomba » Su Maaliskuu 21. 12:47:08 2004
Hytarilta ainakin löytyy kyseisiä muttereita.
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Su Maaliskuu 21. 15:17:40 2004
Hydrauliikkamutteri halki ja putkeen kiinni,mutta hitsaa varovasti ettei jengat sula...
#446
-
jarkkoscosworth
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja jarkkoscosworth » Su Maaliskuu 21. 20:27:32 2004
mulla on nyt toi rosteripakari (mongoose) joten kun nyt on lähetty
laitteleen täytyy mutterinkin olla kirkasta. saako noita hydrauliikkaosia
happiksena tai rosterina?
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » Su Maaliskuu 21. 21:38:27 2004
hyd.osia saa rosterisena,yleensä ne on keltapassivoituja ja siis siinä tapauksessa mustaa rautaa,mutta myös rosterina saatavilla...
#446
-
Tanhis
- Viestit: 483
- Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
- Paikkakunta: pyhäranta
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tanhis » Ke Maaliskuu 31. 19:28:59 2004
http://www.saunalahti.fi/~tht98/is/Pakari1.jpg
Näinkin sen voi toteuttaa kävin lambda anturi mukana pulttiliikkeessä ja sanoin että tälläseen mutteri
Sitten otin putken irti ja leikkasin dremelin laikalla sopivan reijän ja hitsasin kiinni
Ford on myyty ja tilalla on vw 4x4 2.8 passat highline
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » To Huhtikuu 1. 0:16:12 2004
Joo-o. FMI:ltä saa ihan valmista mutteria, jossa on hitsauskartio valmiina. Mutta oharin tulppa kädessä liikkeeseen, ja siihen vaan sopiva mutteri. Sama kierre ja sama nousu.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » To Huhtikuu 1. 0:56:11 2004
VPV:llä on kanssa muttereita ja muistaakseni myös rosterisena.
Kaikista RUUVI-liikkeistä kyllä pitäisi löytyä ainakin normaalikorkuisia ja tarviiko ne matalia ollakkaan, kun muotoilee mutteria vähän putken muotoja seuraavaksi?
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » To Huhtikuu 1. 0:59:24 2004
SLEI kirjoitti:VPV:llä on kanssa muttereita ja muistaakseni myös rosterisena.
Kaikista RUUVI-liikkeistä kyllä pitäisi löytyä ainakin normaalikorkuisia ja tarviiko ne matalia ollakkaan, kun muotoilee mutteria vähän putken muotoja seuraavaksi?
Nuo FMI:n mutterit ovat siis ympärykseltään pyöreitä, joissa kartio alla, jotta hyvä upottaa ja hitsata. Enpä tiedä kuka ne FMI:lle toimittaa
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
Vieras
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Vieras » To Huhtikuu 1. 6:43:40 2004
Tanhis kirjoitti:http://www.saunalahti.fi/~tht98/is/Pakari1.jpg
Näinkin sen voi toteuttaa kävin lambda anturi mukana pulttiliikkeessä ja sanoin että tälläseen mutteri
Sitten otin putken irti ja leikkasin dremelin laikalla sopivan reijän ja hitsasin kiinni
Teitpä monimutkaisesti

Miksi et vain porannut sopivaa reikää putkeen ja hitsannut kiinni?
-
Tanhis
- Viestit: 483
- Liittynyt: To Syyskuu 5. 21:23:12 2002
- Paikkakunta: pyhäranta
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tanhis » To Huhtikuu 1. 11:48:35 2004
Nooh itte oon tollanen oli aikaa ja ei mitään tekemistä niin tuossa näet lopputuloksen
Ja sitten ajattelin vielä sitäkin että sen saa tiiviimmäksi kyseisellä tavalla pienemmällä hitsaamisella
Ford on myyty ja tilalla on vw 4x4 2.8 passat highline