ohc turbo+cosan ruisku+iso ahdin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
ohc turbo+cosan ruisku+iso ahdin
pieniä vaikeuksia ton ohc turbon kanssa, alakierroksilla toimii kohtalaisesti. heti kun ahdin rupee herämään niin paska rupee paukuttamaan eikä suostu kiertämään...ja seosmittarin mukaan menee jonkin verran laihalle jonka jälkeen mittari pimenee..
anturia siirretty noin 7mm aikaisemmalle hihnapyörän kehältä mitattuna, mites muilla? välinä 0.7mm.
vakio suuttimet/mappi ja stg1 lastu, ahtimena hx40, nokkana kent camsin fr1.
tai voi olla vaan ettei se sit tolla lastulla+suuttimilla+mapilla ton paremmin voi toimia? meinasin koittaa vaan leimata sen noilla palikoilla.
anturia siirretty noin 7mm aikaisemmalle hihnapyörän kehältä mitattuna, mites muilla? välinä 0.7mm.
vakio suuttimet/mappi ja stg1 lastu, ahtimena hx40, nokkana kent camsin fr1.
tai voi olla vaan ettei se sit tolla lastulla+suuttimilla+mapilla ton paremmin voi toimia? meinasin koittaa vaan leimata sen noilla palikoilla.
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
Re: ohc turbo+cosan ruisku+iso ahdin
Mitkä on b-paineet? Minkä vakiosuuttimet? Boschin keltaiset? Jos on niin alas hankkii isompia suuttimia sillä ahtimen tuotto on jotain ihan muuta kuin TO3:n.mettis kirjoitti:pieniä vaikeuksia ton ohc turbon kanssa, alakierroksilla toimii kohtalaisesti. heti kun ahdin rupee herämään niin paska rupee paukuttamaan eikä suostu kiertämään...ja seosmittarin mukaan menee jonkin verran laihalle jonka jälkeen mittari pimenee..
anturia siirretty noin 7mm aikaisemmalle hihnapyörän kehältä mitattuna, mites muilla? välinä 0.7mm.
vakio suuttimet/mappi ja stg1 lastu, ahtimena hx40, nokkana kent camsin fr1.
tai voi olla vaan ettei se sit tolla lastulla+suuttimilla+mapilla ton paremmin voi toimia? meinasin koittaa vaan leimata sen noilla palikoilla.
Nokan ajoitus?
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
cossun keltaset ja 3bar bensanpaineita ja tarkoitus on käydä noilla kilkkeillä hakemassa tehopenkkilappu ja käydä leimaamassa toi sierra ja hyllyllä on jo 500cc siemenssit ja valtosen lastu sekä 3barin mappi.. kuten tossa ylempänä jo kerroin..ja kyllä noissa cossun suuttimissa tämän hetkisillä paineilla tuotto riittää (0.3bar)
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
CO:t luokkaa 8 ja HC 5500. Ahdoilla seokset on aika hyvin kohdallaan. B-paineet nyt tyhjäkäynnillä letku kiinni 2,2bar ja b-paineiden tiputtaminen esim. 1 bariin ei auta arvoihin. Oiskohan sytkä metsässä tai jotain? Onko jollain ideoita.mettis kirjoitti:no niin katsastuslappu haettu, 164.8kw/6585rpm ja 275.6nm/5235rpm 0.3barin ahdolla, päästöistä ei menny läpi, käy sika rikkaalla tyhjäkäynnillä.. lastuja vaihdeltu ei auta
mettis, juhannuksena on nyt hyvää aikaa pohtia pottu kädessä mitä sille keksitään

Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- Ylläpitäjä
Re: ohc turbo+cosan ruisku+iso ahdin
Lues tuo cossujen paukuttelutopic. Voit saada hyviä vinkkejä siitä.mettis kirjoitti:pieniä vaikeuksia ton ohc turbon kanssa, alakierroksilla toimii kohtalaisesti. heti kun ahdin rupee herämään niin paska rupee paukuttamaan eikä suostu kiertämään...ja seosmittarin mukaan menee jonkin verran laihalle jonka jälkeen mittari pimenee..
anturia siirretty noin 7mm aikaisemmalle hihnapyörän kehältä mitattuna, mites muilla? välinä 0.7mm.
vakio suuttimet/mappi ja stg1 lastu, ahtimena hx40, nokkana kent camsin fr1.
tai voi olla vaan ettei se sit tolla lastulla+suuttimilla+mapilla ton paremmin voi toimia? meinasin koittaa vaan leimata sen noilla palikoilla.
Jos laihalle menee niin paukuttelusyytä ei tarvi sen pidemmältä etsiä.
-
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Mulla paukutteli ihanasti ku oli vähä ahdot perseellään... mittari riittää 1.5 barin ja meni nätisti yli. Nyt on laskettu 1 barin ja hyvin toimii. Tosta ennakosta vielä et Aksulta ku mitatiin ni oli lämpösenä n. 30astetta. Mulla oli 20 eikä mitään toivoo et olis toiminu, mut sit ku pistelin ton 30 astetta mitä aksun autosta kateltiin ni alko kulkee. Ja kyseessä cossun ruiskut ja lastutettu boxi.
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Tosta ennakosta vielä et Aksulta ku mitatiin ni oli lämpösenä n. 30astetta. Mulla oli 20 eikä mitään toivoo et olis toiminu, mut sit ku pistelin ton 30 astetta mitä aksun autosta kateltiin ni alko kulkee. Ja kyseessä cossun ruiskut ja lastutettu boxi.[/quote]
Ilmeisesti käytössä ei ole cossun oma sytytyslaitteisto?
Ilmeisesti käytössä ei ole cossun oma sytytyslaitteisto?
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
On täysin cossun oma puolaa lukuun ottamatta.Tehty uusi jalka kampuran asentotunnistimelle(kuten myös Amiksellakin ,muistaakseen).
Miksi ei olisi cossun oma (mielenkiinnosta ihmettelee)? Ainakin omassa toimii hyvin tuon ohc:n kanssa.
Miksi ei olisi cossun oma (mielenkiinnosta ihmettelee)? Ainakin omassa toimii hyvin tuon ohc:n kanssa.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
OHC vaatii törkeästi ennakkoa verrattuna cossuun, ja esim. Fiestan (Esco RST) CVH:n joutui myös laittamaan aikalailla. Palorintama on molemmissa (siis CVH ja OHC) niin pitkä että soosi palaa vasta pakokanavassa jos yrittää cossun ennakoilla. Haittana, luonnollisesti, on nakutusherkkyys...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
jjs kirjoitti:OHC vaatii törkeästi ennakkoa verrattuna cossuun, ja esim. Fiestan (Esco RST) CVH:n joutui myös laittamaan aikalailla. Palorintama on molemmissa (siis CVH ja OHC) niin pitkä että soosi palaa vasta pakokanavassa jos yrittää cossun ennakoilla. Haittana, luonnollisesti, on nakutusherkkyys...
Omasta kokemuksesta voin sanoa että cossu tykkää ennakosta, omassa muutetussa lastussa perusennakko 25 astetta ja ahdoilla pudottaa 20:n asteeseen. (vrt. kaupan lastut perus 16 ja ahdoilla putoaa 5:n...). Muutos on merkittävä....

Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Onnistuinpa jallittamaan salaista tietoa...Cosesc kirjoitti:jjs kirjoitti:OHC vaatii törkeästi ennakkoa verrattuna cossuun, ja esim. Fiestan (Esco RST) CVH:n joutui myös laittamaan aikalailla. Palorintama on molemmissa (siis CVH ja OHC) niin pitkä että soosi palaa vasta pakokanavassa jos yrittää cossun ennakoilla. Haittana, luonnollisesti, on nakutusherkkyys...
Omasta kokemuksesta voin sanoa että cossu tykkää ennakosta, omassa muutetussa lastussa perusennakko 25 astetta ja ahdoilla pudottaa 20:n asteeseen. (vrt. kaupan lastut perus 16 ja ahdoilla putoaa 5:n...). Muutos on merkittävä....
Vakavammin, näin olen ymmärtänyt, ja kokeilut cossun ennakoiden kanssa vihjaisee samaa..
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Se , että jos jollain kaupan lastulla ja joillakin suuttimilla auto on rikkaalla, muuttuu myös lastua mulkatessa päinvastaiseksi ennakoita muutettaessa, vanhat suuttimet loppuvat nopeasti ennakon lisääntyessä, kone polttaa bensiinin niin paljon tehokkaammin.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Kertokaas joku nyt ihanne ennakkokäyrä ohari turboo niin naputan sen tohon hestekkiin!? Ihan jees pelittää nytkin mut jos sais pelittään vähän paremmin? Ei tämmönen persaukinen pääse hariselle säädättään tuota autoa... 

2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
Re: ohc turbo+cosan ruisku+iso ahdin
Kun laihalle menee niin paukuttaa.mettis kirjoitti:pieniä vaikeuksia ton ohc turbon kanssa, alakierroksilla toimii kohtalaisesti. heti kun ahdin rupee herämään niin paska rupee paukuttamaan eikä suostu kiertämään...ja seosmittarin mukaan menee jonkin verran laihalle jonka jälkeen mittari pimenee..
anturia siirretty noin 7mm aikaisemmalle hihnapyörän kehältä mitattuna, mites muilla? välinä 0.7mm.
vakio suuttimet/mappi ja stg1 lastu, ahtimena hx40, nokkana kent camsin fr1.
tai voi olla vaan ettei se sit tolla lastulla+suuttimilla+mapilla ton paremmin voi toimia? meinasin koittaa vaan leimata sen noilla palikoilla.
Anturit mittaukseen (clubin sivuilla ohjeet). Minkalainen johtosarja ja kayko alapaa rikkaalla?
Kaasulappa, onko nelikon johtosarja ja 2wd kaasulappa? Nelikon johtosarja kaantaa nurinpain piuhat. L8 boxilla toimii.
Siivapyoran asentoanturin ohjevalys on 1mm. Suurenna sita jos em asiat ei auta.
Mitka tulpat?
Isommilla ahdoilla tulppien karkivalia tulee pienentaa, muuten paukuttaa.
Paljon enemman pitas tietaa etta vois tarkempia vastauksia antaa.
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Mulla on perus ennakko n30 astetta ja jos cossun valmis lastut tiputtaa 11(esim jonka cosesc laittoi) niin mulla ei ole kilissyt vielä 1,7bar(ainakaan kuullut,tosin ei max kierroksille asti) vaikka suuttimet alkavat loppumaan jo 1,2 täysvedossa penkissä. 30-11=19 siinä suuntaa mut kaikki koneet on yksilöitä.
Monella tuntuu olevan ohc:ssa tuossa 25-30 pintaan nuo perus ennakot turbojen kanssa.
Monella tuntuu olevan ohc:ssa tuossa 25-30 pintaan nuo perus ennakot turbojen kanssa.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Kävin tänään katsastamassa oman myös ja meni heittämällä läpi päästöistä ->cossun siniset,2,5bar mappi,vakio nokka+kansi,cossun puhallin.
Eikä nykinyt konttorille ajaessa niinkuin viimeksi keväällä kun paikoillaan oli 2bar mappi.Tuo 2,5 mappi vaikuttaa noihin seoksiin ihmeen paljon kun joutuu nostamaan b-painetta että menee päästöihin kun alkaa olemaan laihalla muuten.
Huomenna alkaa koneen vaihto ja paikoilleen vk-lopun aikana pääsee "paranneltu" versio penkityspäivän koneesta jolloin alkoi kaikki lisä laitteet loppumaan kesken.Seuraavaksi tietysti kytkin antautuu kun jo viimeksi kiukutteli välillä.
Onko kellään tietoa mistä johtuu ohc koneitten suhteellisen korkeat väännöt vaikka ei tehoja olisikaan vielä yli 300 ? Huomannut että monella ohc/cossu sekoituksessa väännöt on jossain 450 lukemissa.
Eikä nykinyt konttorille ajaessa niinkuin viimeksi keväällä kun paikoillaan oli 2bar mappi.Tuo 2,5 mappi vaikuttaa noihin seoksiin ihmeen paljon kun joutuu nostamaan b-painetta että menee päästöihin kun alkaa olemaan laihalla muuten.
Huomenna alkaa koneen vaihto ja paikoilleen vk-lopun aikana pääsee "paranneltu" versio penkityspäivän koneesta jolloin alkoi kaikki lisä laitteet loppumaan kesken.Seuraavaksi tietysti kytkin antautuu kun jo viimeksi kiukutteli välillä.
Onko kellään tietoa mistä johtuu ohc koneitten suhteellisen korkeat väännöt vaikka ei tehoja olisikaan vielä yli 300 ? Huomannut että monella ohc/cossu sekoituksessa väännöt on jossain 450 lukemissa.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 470
- Liittynyt: Ke Elokuu 13. 22:31:04 2003
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Nii kuinka hyvin se Holsetti heräilee? Tai siis kuinka nopeesti kerää paineita? Ja millä pakopesällä?mettis kirjoitti:no niin, nyt rupes potkua löytymään (paineet 1.4bar), 3000rpm:n jälkeen mennään 0barin yli..
nyt rupes vaan kytkin luistamaan (nelilapanen sachs sintteri+ap:n asetelma) vakio laatikko ehjä edelleen.....
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Mikäs levy,jousilla vai ilman ?mettis kirjoitti:no niin, nyt rupes potkua löytymään (paineet 1.4bar), 3000rpm:n jälkeen mennään 0barin yli..
nyt rupes vaan kytkin luistamaan (nelilapanen sachs sintteri+ap:n asetelma) vakio laatikko ehjä edelleen.....
Kyllä se laatikko tuntuu kestävän tuon 490Nm,mutta ei yhtään pientä missiä kun kierroksia sopivasti.
Kone+laatikko poistettu tänään.Kuukauden päivät ajellut ilman 3:sta ja hyvin jaksoi mennä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
siin 3000rpm lähtee kunnolla vetämään ja kilon jälkeen liikkuu....AkiS kirjoitti:Nii kuinka hyvin se Holsetti heräilee? Tai siis kuinka nopeesti kerää paineita? Ja millä pakopesällä?mettis kirjoitti:no niin, nyt rupes potkua löytymään (paineet 1.4bar), 3000rpm:n jälkeen mennään 0barin yli..
nyt rupes vaan kytkin luistamaan (nelilapanen sachs sintteri+ap:n asetelma) vakio laatikko ehjä edelleen.....
35:n hx:n pesä, numero 12.
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Mulla on ap:n se jäykempi/4-lapanen(jousilla) sinteri ja se kesti tuon n:500Nm.
Silloin kun hain paineita rajapaine venalla nii piikkasi 1,7 ja silloin välillä alkoi luistamaan kytkin.
Kytkimellä on ajettu n.10t km ja alkoi ravistamaan liikeelle lähdettäessä,jouset on jo kuoleentuneet levystä.
Heitän tuon vanhan paikoilleen ja alan etsimään parempaa versiota tilalle.
Silloin kun hain paineita rajapaine venalla nii piikkasi 1,7 ja silloin välillä alkoi luistamaan kytkin.
Kytkimellä on ajettu n.10t km ja alkoi ravistamaan liikeelle lähdettäessä,jouset on jo kuoleentuneet levystä.
Heitän tuon vanhan paikoilleen ja alan etsimään parempaa versiota tilalle.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
no aksu missäs vaiheessa sulla on toi turbo sierra? pistin sulle tavoitteen 436.8hv/531.8nm 1.6bar.
tarttis varmaan teettää tohon lastu, kun ei saa seoksia oikein paikoilleen, volvon kisa-asetelma ja sintteri tuntuu pitävän hyvin ja laatikkona edelleen sierran neliportainen, ei se heikko näytä olevan...
tarttis varmaan teettää tohon lastu, kun ei saa seoksia oikein paikoilleen, volvon kisa-asetelma ja sintteri tuntuu pitävän hyvin ja laatikkona edelleen sierran neliportainen, ei se heikko näytä olevan...
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Kele kun työt haittaa viikolla harrastusta ja vk-loppuina ollut muuta menoa
.Nyt loppuna pitäis mennä kaverin mukaan Karalalle kolopallon lastu päivitykseen (siinä sivussa kysellä itselle
)
Täytyy yrittää päästä perässä,odottelee tietoa mitä isot suutimet maksaa kreikassa.


Täytyy yrittää päästä perässä,odottelee tietoa mitä isot suutimet maksaa kreikassa.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
ilmoittele sit mitä karala pyytää lastun teosta, mitkä suuttimet meinasit hommata? omasta loppuu noi siemenssin 500cc kesken, alakierroksilla ihan liikaa soppaa ja ylhäältä vetää laihalle jo ennen 5800rpm...
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-
- Ylläpitäjä