No niin.
Auto lähtee silloin tällöin käyntiin, käy 10 sekuntia ja sitten sammuu. Olisko niin että pumppu lähtee päälle mutta sammuu kun on ollut hetken päällä.
Mutta tekniikanvaihdon voi tehdä hyvin tai sitten ei. Päätelkää itse kuinka tässä on menetelty.
PYHÄ JYSÄYS
PYHÄ JYSÄYS 2
SÄHKÖMIEHEN LIITOKSET
Nämä piuhat menivät joskus paikoillaan olleiden lisäpitkien kytkimelle:
OHHOH Tässäkin tapauksessa rele oli kuskinpuolen sisälokarissa ja johdot menivät pelkääjän puolelta sisään. Tuo paisuntasäiliön nestepinta hieman huolestuttaa.
Tämä on paras tähänastisista:
Kädessäni on
PIUHA joka oli sumareiden releen maadoitus liittimessä. Ihan hyvä, maadoitusta tarvitsee, mutta miksi ihmeessä releen ollessa tulipellin vieressä, maadoitus on otettu auton vasemman etuvalon maadoituspisteestä?
Katsokaapa kuvassa näkyvää punaista liitintä. Siihen tulee startin herätevirta.
Tässä näkyy tuo punainen liitin jonka piuha lähtee syylärin editse, pelkääjän lokarin vierestä, kiertäen akun johtonipussa, siitä jatkaen tulipellissä, niputtettuna jarruputkeen ja siitä startille. Jälleen hyvä että on piuha. Mutta miksi ihmeessä se on kierrätetty tuota kautta tehden johtoon vielä kolme eri liitosta kun tuo liitin johon punainen liitin tulee, yltää hienosti suoraankin startille
Voi elämän kevät.
Selvennöksenä.. tätä tekniikan muutosta ei tehnyt edellinen omistaja jolta auto minulle tuli.