2,8i V6T21 Kentin keppi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
2,8i V6T21 Kentin keppi
Onko kellään omakohtaisia kokemuksia -kyseisen nokan- soveltuvuudesta muuten käytännössä vakioon 2,8i:hin?
Kiinnostavat seikat: tyhjäkäyntiominaisuudet (lähinnä mikä toimiva minimi rpm) ja pakokaasupäästötasot.
Kiinnostavat seikat: tyhjäkäyntiominaisuudet (lähinnä mikä toimiva minimi rpm) ja pakokaasupäästötasot.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
näpyttele vähän
Näpyttele Folkestoniin, www.kentcams.com, etsi V6 sivut.
Netti on tosin huono lähde. Siinä yksinkertaistetaan liikaa. Tärkeät oheistiedot pitää lukea ISBN-luettelosta.
- valve lifts are quoted using a theoretical r/r ratio 1.65:1
- durations quoted @0.016"/.40mm checking height
Jatka näpyttelemällä 10 mailia pohjoiseen Ashford, www.pipercams.co.uk, kurkkaa V6 sivut.
Piperillä on hyvät technical sivut. Katso sieltä "ramp" piirrokset.
Englantilaisilla "checking height" määräytyy v/c mukaan, V6 mekaanisissa kesto ilmoitetaan yhä edelleenkin @0.016"/0.40mm, alkaen/päättyen.
Netti on tosin huono lähde. Siinä yksinkertaistetaan liikaa. Tärkeät oheistiedot pitää lukea ISBN-luettelosta.
- valve lifts are quoted using a theoretical r/r ratio 1.65:1
- durations quoted @0.016"/.40mm checking height
Jatka näpyttelemällä 10 mailia pohjoiseen Ashford, www.pipercams.co.uk, kurkkaa V6 sivut.
Piperillä on hyvät technical sivut. Katso sieltä "ramp" piirrokset.
Englantilaisilla "checking height" määräytyy v/c mukaan, V6 mekaanisissa kesto ilmoitetaan yhä edelleenkin @0.016"/0.40mm, alkaen/päättyen.