2,8i V6T21 Kentin keppi

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

2,8i V6T21 Kentin keppi

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Marraskuu 9. 23:33:32 2004

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia -kyseisen nokan- soveltuvuudesta muuten käytännössä vakioon 2,8i:hin?
Kiinnostavat seikat: tyhjäkäyntiominaisuudet (lähinnä mikä toimiva minimi rpm) ja pakokaasupäästötasot.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ke Marraskuu 10. 6:33:07 2004

oli erittäin toimiva nokka. melkeen kuin vakio päästömittauksestakin meni läpi, tosin arvoja en muista.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

tappi
Ylläpitäjä

näpyttele vähän

Viesti Kirjoittaja tappi » Ke Marraskuu 10. 10:57:26 2004

Näpyttele Folkestoniin, www.kentcams.com, etsi V6 sivut.

Netti on tosin huono lähde. Siinä yksinkertaistetaan liikaa. Tärkeät oheistiedot pitää lukea ISBN-luettelosta.

- valve lifts are quoted using a theoretical r/r ratio 1.65:1
- durations quoted @0.016"/.40mm checking height

Jatka näpyttelemällä 10 mailia pohjoiseen Ashford, www.pipercams.co.uk, kurkkaa V6 sivut.

Piperillä on hyvät technical sivut. Katso sieltä "ramp" piirrokset.

Englantilaisilla "checking height" määräytyy v/c mukaan, V6 mekaanisissa kesto ilmoitetaan yhä edelleenkin @0.016"/0.40mm, alkaen/päättyen.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Marraskuu 10. 20:13:23 2004

kun eivät kerro -käytännön kokemuksia-. Olen em. sivut kyllä tutkinut....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

taneli
Viestit: 963
Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja taneli » To Marraskuu 11. 15:08:34 2004

liian mieto,liian mieto.. :wink: ja vt 31 tyhjäkäynti tulee todella miehekkääksi :shock: tai sitten ei. kiikarit raikaa!
taxi-taunus 2.8i, ikuinen projekti, ja -02 farkku focus.

Vastaa Viestiin