Rst tekniikan vaihto.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 201
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 12:36:14 2001
- Paikkakunta: halikko
Ei kannata kauheasti kusettaa nois tekn. vaihdois, varsinkin jos menee lähel 50%. ihmettelivät aken miehet miten on vuonna 97 katsastettu 1.3 laatikol. tarkastuksen jälkeen ajokieltoon ja kuka on prosentit ylittänyt niin hänelle tulee vuoden 97 vastaavan auton verot maksettavaksi
Lancia Delta Integrale 8v
BMW E34 "M5"
MB S124 300TDT
BMW E34 "M5"
MB S124 300TDT
-
- CRSC jäsen 2018
- Viestit: 174
- Liittynyt: Ti Elokuu 3. 16:20:11 2004
- Paikkakunta: Pirkanmaan alue
Ekan muutoskatsastus yrityksen(tekn.vaihto RST2) jouduin keskeyttään ja ottaan rahat takasin.Rupes reppana tilittään että on lapset ja vaimo ruokittavana ettei hän näitä uskalla katsastaa.Oli ainoastaan pakolliset osat vaihdettu.Paikan pomo ei edes suostunut tuleen juttusilleni.Poistuin paikalta rikolliseksi leimattuna ja ajoin suoraan valtion konttoriin.Join kahvit, sovittiin prosenteista ja leima paperiin.
Cosworth 4x4 -90
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
4 kOhm.... Ilmeisesti suhtkoht lämpösenä jos noita arvoja ollenkaan muistan? Rupeaa jo KE-jutut häipymään muistista. Kuulostaa kuitenkin ihan järkevältä. Tuo 8V sen sijaan ei ollenkaan, ellet ole mitannut sitä liitin irroitettuna? Kun se säätimen kuorma oli ainakin omassa ~30 Ohm nii se tekee yli 250 mA ohjausvirtaa, mikä on tuplasti sen mitä siihen piiriin on speksattu kovimmassa kylmäkäynnistyksessä. Mitkäs kaikki tuohon ohjaukseen nyt vaikuttikaan?... veden lämpö, täyskaasu, tyhjäkäynti, kiihdytysrikastus, ... Ilpoooo?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
En kyllä nyt ulkoa muista noita arvoja eikä kirjallisuuttaa ole tähän hätään saatavilla. Parhaiten tilanteen kertoisi virtamittaus siitä paineensäätimen läpi menevästä virrasta, normaalilämpöisellä koneella se on 0 mA ja eri tilanteiden (kiihdytys, moottorijarrutus ym. ) mukaan boksi sitä säätelee. Lämpöanturia voi testata myös irrottamalla sen anturin liittimen (keltainen) ja oikosulkemalla kontaktit. Tämä vastaa täyslämmintä konetta ja kaikki kylmäkäynnistysrikastukset on siis pois pelistä.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja