Millasia tehoja?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Millasia tehoja?

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ma Tammikuu 24. 20:02:10 2005

OK,vähän tyhmä aihe,mut kuitenki. :oops:

stg2 lastu,vihreet suuttimet,ei orig turbo,iso cooleri,avara putkisto,vakio kansi.

Jollain tohon suuntaan kokoonpanolla millasia tehoja ja millasilla ahdoilla ootte penkitelly takavetocossuista?
#446

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ma Tammikuu 24. 20:13:20 2005

Hiukan menee ohi, mutta:

Nelikossa 334heppaa ja 404Nm vääntöä, ahdot oli 1,2-1,3bar. Ei paljoa enempää taida saada, kun tuo kansi on mitä on. Ja vihreät suuttimetkin loppuu ~350hepan paikkeille.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

jiivee
Viestit: 1300
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:00:36 2001

Viesti Kirjoittaja jiivee » Ma Tammikuu 24. 20:36:02 2005

vakio turbolla, vakio välärillä ja portattu kansi. 270hv ja 413nm ahdot 1,0bar.
Kannen porttaus auttaa vääntöihin aika hyvin.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Tammikuu 24. 20:38:43 2005

Aika liki tuota ylläolevaa nelikon lukemaa pitäisi päästä.
Kyse kai siitä onko ic oikeasti toimiva (erityisesti "hitailla nopeuksilla" eli penkissä), ja mikä se ahdin on...
Omasta siivestä tuli joskus 331hv n.430Nm; 1,5bar -803 x4, 3bar MAP, 3" putkisto, aito RS500 ic, Wilcoxin A-ryhmän lastu, vakio(!) ahdin ja Weberin A-ryhmän bensap.säädin.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ma Tammikuu 24. 21:46:58 2005

No joup,kokoonpano tulee oleen: Mountune stg2,803:set,schwitzer s2b portatulla garretin pakopesällä,about rs500 mitoilla oleva ic,3bar map ja putkisto 3"rosteria alusta asti.Kansi jää nyt sitte vakioks. Saas nähdä miten tulee toimimaan... :roll:
#446

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ma Tammikuu 24. 21:50:43 2005

Suuttimet sen tehon kokoonpanossa rajoittaa siihen vajaaseen 350 hp
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ma Tammikuu 24. 22:02:29 2005

Mulla avaamaton vakio kone, svitser s200, iso IC, 3" putki, 465cc suuttimet, 3bar map, valtosen evo lastu, vähän ennakkoa lisätty. 1,4 - 1,5bar 384hv / 483nm. Ja auto seisoi penkissä 3 tuntia ennen tota vetoa kun ei ollut pitoa, kuuleri ja imusarja niin kuuma ettei kättä pitänyt, joten ois ollu viileellä koneella viel parempi teho.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

Vastaa Viestiin