Nelikossa 334heppaa ja 404Nm vääntöä, ahdot oli 1,2-1,3bar. Ei paljoa enempää taida saada, kun tuo kansi on mitä on. Ja vihreät suuttimetkin loppuu ~350hepan paikkeille.
ViestiKirjoittaja jjs » Ma Tammikuu 24. 20:38:43 2005
Aika liki tuota ylläolevaa nelikon lukemaa pitäisi päästä.
Kyse kai siitä onko ic oikeasti toimiva (erityisesti "hitailla nopeuksilla" eli penkissä), ja mikä se ahdin on...
Omasta siivestä tuli joskus 331hv n.430Nm; 1,5bar -803 x4, 3bar MAP, 3" putkisto, aito RS500 ic, Wilcoxin A-ryhmän lastu, vakio(!) ahdin ja Weberin A-ryhmän bensap.säädin.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73 GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
ViestiKirjoittaja JRZ » Ma Tammikuu 24. 21:46:58 2005
No joup,kokoonpano tulee oleen: Mountune stg2,803:set,schwitzer s2b portatulla garretin pakopesällä,about rs500 mitoilla oleva ic,3bar map ja putkisto 3"rosteria alusta asti.Kansi jää nyt sitte vakioks. Saas nähdä miten tulee toimimaan...
ViestiKirjoittaja Skorppi » Ma Tammikuu 24. 22:02:29 2005
Mulla avaamaton vakio kone, svitser s200, iso IC, 3" putki, 465cc suuttimet, 3bar map, valtosen evo lastu, vähän ennakkoa lisätty. 1,4 - 1,5bar 384hv / 483nm. Ja auto seisoi penkissä 3 tuntia ennen tota vetoa kun ei ollut pitoa, kuuleri ja imusarja niin kuuma ettei kättä pitänyt, joten ois ollu viileellä koneella viel parempi teho.