Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rst1power » La Helmikuu 26. 0:21:33 2005
Joo elikkäs katastusmies ilmotti tänään että HYLÄTTY!
päästöt liian korkeet..
Onko kellään(luulis et on) kokemuksia missä vika yleensä piilee?
Katti on ainaki ehjä, ei kolinoita eikä ainakaan tukossa..
Ja kyseessä on siis viimesintä mallia oleva zetec.

-
RS2600
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja RS2600 » La Helmikuu 26. 11:05:04 2005
Auto ei lähteny KÄYNTIIN!
Onko kellään(luulis et on) kokemuksia missä vika yleensä piilee?
eli kannaisko vaikka kertoo vaikka mitä ne päästöt oli noin niinku aluksi ja jos on muita häiriöitä niin minkälaisia.
Jos joku oikeesti vois vastata oikein tollaseen kysymykseen noilla tiedoilla
niin sillä on pakko olla käytössä jo keskimäärästä parempi kristallipallo
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rst1power » La Helmikuu 26. 18:09:09 2005
Mä kysyin Että onko "kokemuksia" mikä aiheuttaa korkeita päästöjä zetec koneessa?? Ja sehän on Tyyppivika tossa moottorissa..
Auto toimii täysin
HC=240
CO=1.1
Raja HC=100
CO=0.5
Mitkä anturit ovat yleensä ko. moottorissa Vikaa aiheuttavia?
Tai niitä kokemuksia vaan..
Ei tässä paljon kristallipalloa pitäis tarvita..
Kiitos
-
CJH
- Viestit: 92
- Liittynyt: To Helmikuu 20. 10:44:43 2003
- Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja CJH » La Helmikuu 26. 18:23:24 2005
Tuli taisteltua joskus noiden päästöjen takia. Vaihdettiin tulpat, lambdat, putsattiin ilmamäärämittarit ja mittailtiin kaikki arvot. Lopulta vika löytyi katista, oli kokonaan tyhjä. Eli kannattaa katsoa katti huolella. Noissa taitaa olla sitä vikaa, että sisältö murenee ja poistuu pakokaasujen mukana.
-
Antsu
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Antsu » La Helmikuu 26. 18:39:54 2005
CJH kirjoitti:Tuli taisteltua joskus noiden päästöjen takia. Vaihdettiin tulpat, lambdat, putsattiin ilmamäärämittarit ja mittailtiin kaikki arvot. Lopulta vika löytyi katista, oli kokonaan tyhjä. Eli kannattaa katsoa katti huolella. Noissa taitaa olla sitä vikaa, että sisältö murenee ja poistuu pakokaasujen mukana.
Naulan kantaan!!
Itsellä kävi ainakin juuri näin (auto -98 1.8 zetec esko)
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rst1power » Su Helmikuu 27. 0:31:25 2005
Antsu kirjoitti:CJH kirjoitti:Tuli taisteltua joskus noiden päästöjen takia. Vaihdettiin tulpat, lambdat, putsattiin ilmamäärämittarit ja mittailtiin kaikki arvot. Lopulta vika löytyi katista, oli kokonaan tyhjä. Eli kannattaa katsoa katti huolella. Noissa taitaa olla sitä vikaa, että sisältö murenee ja poistuu pakokaasujen mukana.
Naulan kantaan!!
Itsellä kävi ainakin juuri näin (auto -98 1.8 zetec esko)
Noniin pitänee irrottaa ja tutkii. onhan se jopa kohta 7 vuotta vanha
katti
palataan ens viikolla asiaan.
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja rst1power » Su Maaliskuu 13. 22:56:42 2005
Eipä ollu katissa näkyvää vikaa..
Eikai muu auta ku foordille ajaa..