1.8 zetecin päästöt?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

rst1power
Ylläpitäjä

1.8 zetecin päästöt?

Viesti Kirjoittaja rst1power » La Helmikuu 26. 0:21:33 2005

Joo elikkäs katastusmies ilmotti tänään että HYLÄTTY!
päästöt liian korkeet..

Onko kellään(luulis et on) kokemuksia missä vika yleensä piilee?
Katti on ainaki ehjä, ei kolinoita eikä ainakaan tukossa..

Ja kyseessä on siis viimesintä mallia oleva zetec. :shock:

RS2600
Viestit: 99
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
Viesti:

Re: 1.8 zetecin päästöt?

Viesti Kirjoittaja RS2600 » La Helmikuu 26. 11:05:04 2005

Auto ei lähteny KÄYNTIIN!
Onko kellään(luulis et on) kokemuksia missä vika yleensä piilee?

:shock:


eli kannaisko vaikka kertoo vaikka mitä ne päästöt oli noin niinku aluksi ja jos on muita häiriöitä niin minkälaisia.

Jos joku oikeesti vois vastata oikein tollaseen kysymykseen noilla tiedoilla
niin sillä on pakko olla käytössä jo keskimäärästä parempi kristallipallo

rst1power
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rst1power » La Helmikuu 26. 18:09:09 2005

Mä kysyin Että onko "kokemuksia" mikä aiheuttaa korkeita päästöjä zetec koneessa?? Ja sehän on Tyyppivika tossa moottorissa..

Auto toimii täysin
HC=240
CO=1.1
Raja HC=100
CO=0.5
Mitkä anturit ovat yleensä ko. moottorissa Vikaa aiheuttavia?
Tai niitä kokemuksia vaan..
Ei tässä paljon kristallipalloa pitäis tarvita.. :evil:
Kiitos

CJH
Viestit: 92
Liittynyt: To Helmikuu 20. 10:44:43 2003
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja CJH » La Helmikuu 26. 18:23:24 2005

Tuli taisteltua joskus noiden päästöjen takia. Vaihdettiin tulpat, lambdat, putsattiin ilmamäärämittarit ja mittailtiin kaikki arvot. Lopulta vika löytyi katista, oli kokonaan tyhjä. Eli kannattaa katsoa katti huolella. Noissa taitaa olla sitä vikaa, että sisältö murenee ja poistuu pakokaasujen mukana.

Antsu
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Antsu » La Helmikuu 26. 18:39:54 2005

CJH kirjoitti:Tuli taisteltua joskus noiden päästöjen takia. Vaihdettiin tulpat, lambdat, putsattiin ilmamäärämittarit ja mittailtiin kaikki arvot. Lopulta vika löytyi katista, oli kokonaan tyhjä. Eli kannattaa katsoa katti huolella. Noissa taitaa olla sitä vikaa, että sisältö murenee ja poistuu pakokaasujen mukana.
Naulan kantaan!!

Itsellä kävi ainakin juuri näin (auto -98 1.8 zetec esko)

rst1power
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rst1power » Su Helmikuu 27. 0:31:25 2005

Antsu kirjoitti:
CJH kirjoitti:Tuli taisteltua joskus noiden päästöjen takia. Vaihdettiin tulpat, lambdat, putsattiin ilmamäärämittarit ja mittailtiin kaikki arvot. Lopulta vika löytyi katista, oli kokonaan tyhjä. Eli kannattaa katsoa katti huolella. Noissa taitaa olla sitä vikaa, että sisältö murenee ja poistuu pakokaasujen mukana.
Naulan kantaan!!

Itsellä kävi ainakin juuri näin (auto -98 1.8 zetec esko)
Noniin pitänee irrottaa ja tutkii. onhan se jopa kohta 7 vuotta vanha
katti :?
palataan ens viikolla asiaan.

rst1power
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja rst1power » Su Maaliskuu 13. 22:56:42 2005

Eipä ollu katissa näkyvää vikaa..
Eikai muu auta ku foordille ajaa..

Vastaa Viestiin