flektin anturin johdotus. kiire!!
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
flektin anturin johdotus. kiire!!
TÄMMÖSEN anturin tulin ostaneeksi escoon pitäs olla ohc sierran sähköflektin anturi bilteman mukaan.
mites/mistä/ tohon tulee johdot?noi navat oli numeroitu mut en muista enää miten..
kiire ois siks että pitäs lähtee huomenna viikoks hallille kasaamaan escoa eikä oo pääsyä nettiin sieltä metän keskeltä..
mites/mistä/ tohon tulee johdot?noi navat oli numeroitu mut en muista enää miten..
kiire ois siks että pitäs lähtee huomenna viikoks hallille kasaamaan escoa eikä oo pääsyä nettiin sieltä metän keskeltä..
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Jos toi on sama kuin DOHCissa niin kun käännät muovikuoren nipukan ylöspäin niin reunimmaiset on parit.m_pajula kirjoitti:hyvät arvauksetkin on tervetulleita...
Yleismittari kontakteihin ja sytkällä tai puhaltimella lämpöö.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Niin ja kytkentä tehdään ainakin omasta mielestä näin: nelinapainen rele ja siihen virta esim. akulta napoihin 30 ja 85. Releen napa 87:sta flektin plussaan ja anturinliittimistä toinen maihin, toinen releen napaan 86. Kannattaa katsoa vielä siitä mahdollisesta releestä sen napajärjestys, mutta noin sen pitäs yleensä mennä.
Ja tohon on hyvä laittaa vielä anturilta releelle tulevaan johtoon hyppyjohto kapiinin puolelle ja kaksiasentoinen katkaisija, josta toinen napa maihin eli flektin pakko-ohjaus.
Toinen tapa on tehdä toi ilman relettä ja kierrättää vain virta tai maa suoraan anturin läpi flektin moottorille.
Anturista sen verran, että toi on varmaan kahdella eri lämpötilalla toimiva, joten jos käytössä tuntuu nostavan lämmöt liian korkealle, kannattaa vaihtaa anturin napaparia ja katsoa auttaako asiaan. Toi alempi/ylempi pari voi olla vaikea saada mitattua, jos anturia lämmitetään suoraan jollain suurella lämmönlähteellä, mutta vedessä lämmittämällä toi vois onnistua irrallaankin.
Ja tohon on hyvä laittaa vielä anturilta releelle tulevaan johtoon hyppyjohto kapiinin puolelle ja kaksiasentoinen katkaisija, josta toinen napa maihin eli flektin pakko-ohjaus.
Toinen tapa on tehdä toi ilman relettä ja kierrättää vain virta tai maa suoraan anturin läpi flektin moottorille.
Anturista sen verran, että toi on varmaan kahdella eri lämpötilalla toimiva, joten jos käytössä tuntuu nostavan lämmöt liian korkealle, kannattaa vaihtaa anturin napaparia ja katsoa auttaako asiaan. Toi alempi/ylempi pari voi olla vaikea saada mitattua, jos anturia lämmitetään suoraan jollain suurella lämmönlähteellä, mutta vedessä lämmittämällä toi vois onnistua irrallaankin.
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti: