Escortin ahdin Sierrassa...?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 380
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
- Paikkakunta: Nousiainen
Escortin ahdin Sierrassa...?
Jep jep. Tulin tänään ekaa kertaa tutkineeksi hieman tarkemmin tuota Cossuni ahdinta ja huomasin, että ahdin ei olekaan alkuperäinen.
Nelikossahan kuuluisi olla Garretin T03, mutta minullapa on TB3403, eli Escortin "T35".
Turbo-Voorttia kun en ennen ole omistanut niin tyhmänä kysyn, että mitäs tämä käytännössä tarkoittaa? Onko muutos huonompaan vai parempaan suuntaan?
Nelikossahan kuuluisi olla Garretin T03, mutta minullapa on TB3403, eli Escortin "T35".
Turbo-Voorttia kun en ennen ole omistanut niin tyhmänä kysyn, että mitäs tämä käytännössä tarkoittaa? Onko muutos huonompaan vai parempaan suuntaan?
Ford Sierra 2.0 RS Cosworth 4x4 -90
Ford Escort -79
Ford Escort -79
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 380
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
- Paikkakunta: Nousiainen
Jos aletaan nyt oikein arvuuttelemaan, niin mikähän on mahtanut olla tämän muutoksen alkuperäinen syy? Työn suorittajalta sitä tuskin saa koskaan selville (Made in Italy).
Onko se tehty siksi, että vakiahdin on hajonnu ja tällanen on ollu hyllyssä valmiina? Onkohan se vaihdettu tarkoituksella, jolloin on tavoiteltu jotain vakiahdinta parempaa?
Sopiiko tämä ahdin suoraan vakiahtimen tilalle ilman mitään muutoksia? Tämä kiinnostaa, koska jos joudun joskus tekemään jotain muutoksia.
Onko se tehty siksi, että vakiahdin on hajonnu ja tällanen on ollu hyllyssä valmiina? Onkohan se vaihdettu tarkoituksella, jolloin on tavoiteltu jotain vakiahdinta parempaa?
Sopiiko tämä ahdin suoraan vakiahtimen tilalle ilman mitään muutoksia? Tämä kiinnostaa, koska jos joudun joskus tekemään jotain muutoksia.
Ford Sierra 2.0 RS Cosworth 4x4 -90
Ford Escort -79
Ford Escort -79
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Eipä tuota syytä voi arvailla jälkeenpäin että miksi vaihdettu.Pusa kirjoitti:Jos aletaan nyt oikein arvuuttelemaan, niin mikähän on mahtanut olla tämän muutoksen alkuperäinen syy? Työn suorittajalta sitä tuskin saa koskaan selville (Made in Italy).
Onko se tehty siksi, että vakiahdin on hajonnu ja tällanen on ollu hyllyssä valmiina? Onkohan se vaihdettu tarkoituksella, jolloin on tavoiteltu jotain vakiahdinta parempaa?.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 380
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
- Paikkakunta: Nousiainen
-
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku