Cvh+ohj.tehostin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Cvh+ohj.tehostin
Onko cvh koneiseen Escorttiin koskaan ollu saatavilla ohjaustehostinta?
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Edelleen yllättävää... kävin eilen paikallisella Fordilla viettämässä aikaa ja kyselemässä ohjaustehostimen osia Mk5 CVH koneiseen Escottiin.
Hieman ristiriitaista tietoa tuli:
Mk5 1.6 CVH Escort ilman ohjaustehostinta: laturi on normaalilla kiilahihnalla
Mk5 1.6 CVH Escort ohjaustehostimenlla: laturi on moniurahihnalla kuvan mukaan
Häh? Onko kuva vääränlainen ohjelmassa? Em. ohjelma nimittäin väittää myös, että Escort RS Turbo on EFi ruiskulla, jota se ei todellakaan ole...
Pelkkä tehostimen kiinnitysrauta (CVH) maksaa n. 80 euroa ja pumppu n. 300-400 euron välillä. En tilannut... Säiliöpönttö oli muistaakseni 23 euroa, joten sen ehkä saattaa raaskia hankkia. Tarkoitus on käyttää hyväksi Zetec-moottorin vastaavia osia, jos vain pystyy. Niitä kun löytyy tästä maasta aika paljon ja halvalla.
PS. Tästä CVH/Zetec asiasta oli taannoin hyvä topic, en vaan muista millä otsikolla se oli.
Hieman ristiriitaista tietoa tuli:
Mk5 1.6 CVH Escort ilman ohjaustehostinta: laturi on normaalilla kiilahihnalla
Mk5 1.6 CVH Escort ohjaustehostimenlla: laturi on moniurahihnalla kuvan mukaan
Häh? Onko kuva vääränlainen ohjelmassa? Em. ohjelma nimittäin väittää myös, että Escort RS Turbo on EFi ruiskulla, jota se ei todellakaan ole...
Pelkkä tehostimen kiinnitysrauta (CVH) maksaa n. 80 euroa ja pumppu n. 300-400 euron välillä. En tilannut... Säiliöpönttö oli muistaakseni 23 euroa, joten sen ehkä saattaa raaskia hankkia. Tarkoitus on käyttää hyväksi Zetec-moottorin vastaavia osia, jos vain pystyy. Niitä kun löytyy tästä maasta aika paljon ja halvalla.
PS. Tästä CVH/Zetec asiasta oli taannoin hyvä topic, en vaan muista millä otsikolla se oli.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Ei tuossa ristiriitaa ole, vai mitä tarkoitat? Kuten kirjoitit, ei tehostinta-> kiilahihna, tehostin-> moniura.Sine kirjoitti:Hieman ristiriitaista tietoa tuli:
Mk5 1.6 CVH Escort ilman ohjaustehostinta: laturi on normaalilla kiilahihnalla
Mk5 1.6 CVH Escort ohjaustehostimenlla: laturi on moniurahihnalla kuvan mukaan
Häh? Onko kuva vääränlainen ohjelmassa?
Muutokseen tarvitaan:
-alasiivapyörä
-laturin/pumpun/ilmast.komp.jalka
-laturi (uudempi, pienempi "japsityyppinen" Bosch)
ja tietysti tanko, letkut, säiliö ja pumppu.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Kun katsoo MK5 EFI Escortin konehuoneeseen ja tiirailee hammastangon kiinnitystä huomaa kyllä ettei ilman koneen irroitusta hommasta helposti ja siististi selviäJaniV kirjoitti:Mikä tarina ja mikä hankaluus...?Sine kirjoitti:Esocrt Mk5:een on roippeet menossa. Tiedän kyllä sen tarinan tehostamattoman raidetangon irtiotosta... ja hankaluudesta.

#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015