Cossu mk1 ja mk2 4D & RST s1&2: AGPR091C eli alunperin 901C, kärkiväli 0.7mm.
Tilalle käy heittämällä 092P, suosittelen, kärkiväliksi pienennetään 0.7mm ja oikein julmissa viilailuissa 0.65mm. Jos tarvitset pienempää väliä vaikka pätkinnän takia, korjaa ensin -todellinen syy- eli tulpanjohdot-kansi-pyörijä-puolanjohto-puola.
Cossu 4x4 AGPR092P eli vanha nimike 902P, kärkiväli luokkaa 1,1-1,2mm. Jos autosi on vakio cos 4x4 KAT -versio, pidä kärkiväli ohjeen mukaisena 1.0-1.2mm. Jos autosi on viritetty, pienennä 0.7mm:n. Muista suurentaa kun vaihdat muita romppeita vuosijuhlaan A-kats. tiloissa...
092P käy myös Escocossuun, oli iso normisytkällä tai pikkuturbo suorasytkällä. HUOM! kärkiväli vakioissa tehtaan ohjeen mukaan, mutta jos viilattu/KATit tallinnurkassa, 0.7mm
Näillä pääset tehotasolle 350~400hv. Sen jälkeenkin voi käyttää Motorcraftin platinatuotteita (601); ei tarvitse siirtyä reiäntukkeisiin, eli millekään champion - ngk - brisk -linjalle

Voihan nekin toimia, mutta en ole viitsinyt tuhlata aikaa -valmiin halvan ja helpon ratkaisun ollessa valmiina-, ok?
Nämä ohjeet ärsyttävät

yleensä monia-> mutta yksikään RST/cossu joihin olen joutunut sotkeutumaan viim. 20v aikana, ei ole tuottanut murheita -muiden sytkävehkeiden ollessa tehtaan arvoissa- näiden 092P/601 -tulppien takia. Tehot ovat olleet ~150 -> 530hv.