Kysympä nyt kun tuossa olen pähkäillyt, että miten tuollaisesta mk4 escosta lähtee helpoiten kyseiset kapistukset irti? Kaikki muu on purettu ympäriltä paitsi itse mosa ja looda on vielä kiinni rungossa/toisissaan, mitään apulaitteita ei ole siis tiellä. Tossa jossakin topicissa puhuttiin näiden kiinnittämisestä, mutta tässä irroittamisesta. Kyseessä on CVH 1.6..
Vetaritkin on irti. Mitä tutkailin niin laatikko on vielä kiinni runkopalkissa, mutta moottorissa ei enään ole kiinni pultteja, entäs miten tuo vaihdevivusto missäs se on kiinni tarkalleen? Onko jotain muuta hyvä tietää? Sen sanon että alakautta ei ole mahdollista irroittaa vaan irroitus tapahtuu yläkautta ainakin moottorilla. Loodan voi kyllä pudottaa alle jos se on mahdollista?
Vaihdelaatikko ja motti helpoiten irti?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Vaihdelaatikko ja motti helpoiten irti?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Ylläpitäjä
Re: Vaihdelaatikko ja motti helpoiten irti?
miksei ole mahdollista ottaa alakautta pois koko läjä???ite olen niitä ainakin alakautta ottanut ja laittanut..alakautta on helppo ottaa koneeseen vain moottori nosturi kiinni ja kannakkeet irti ja laskea kone lattialle ..sit nostaa koria vain ylöspäin ja vetää kone pois alta..ite oon ottanut näin ainakin koko paketin!ja niistä vaihdevivustoista sen verran että laatikon päästä vain irti voi merkata vähän merkkiä siihen vaihdevipuun jotta on sitten helpompi säätää oikeeseen kohtaancossuton kirjoitti:Kysympä nyt kun tuossa olen pähkäillyt, että miten tuollaisesta mk4 escosta lähtee helpoiten kyseiset kapistukset irti? Kaikki muu on purettu ympäriltä paitsi itse mosa ja looda on vielä kiinni rungossa/toisissaan, mitään apulaitteita ei ole siis tiellä. Tossa jossakin topicissa puhuttiin näiden kiinnittämisestä, mutta tässä irroittamisesta. Kyseessä on CVH 1.6..
Vetaritkin on irti. Mitä tutkailin niin laatikko on vielä kiinni runkopalkissa, mutta moottorissa ei enään ole kiinni pultteja, entäs miten tuo vaihdevivusto missäs se on kiinni tarkalleen? Onko jotain muuta hyvä tietää? Sen sanon että alakautta ei ole mahdollista irroittaa vaan irroitus tapahtuu yläkautta ainakin moottorilla. Loodan voi kyllä pudottaa alle jos se on mahdollista?

-
Eli paras on nostaa laatikko ja motti yhdessä, kun vain laatikosta on irroittanut sen vivuston? Se olisi ehkä tässä tapauksessa helpoin kikka, koska auto makaa ruohikon päällä ja maa suht huteraa että autoa viittis rupee nostelee korkeelleJesseT kirjoitti:Se nyt on ihan sama ottaako sen ylä vai alakautta. Yläkautta tulee myös kumpikin pakettina sen kun vaan suoraan nostaa.

Tämä helpoittaa hommaa jokseenkin, koska sitten se on easyhomma irroittaa laatikko kun ei ole runkoa tiellä

Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19