harry81 kirjoitti:Mulla olis kans ton laatikon kunnostus edessä.Itse en rupea edes yrittämään!Missäs porukka on korjauttanut noita laatikoita?Ja missä hinnoissa remppa ulkopuolisella teetettynä pyörii?
En tiedä vielä ainuttakaan paikkaa ,joka suostuis/kykenis tekemään tota remonttia valmiiksi asti. Vitosen rattaita ei ilmeisesti saa enää mistään uutena ja ne joutuu teettämään mahdollisesti jossain koneistamossa,jos menevät rikki.
Ja tuntuvat menevän korjaamollakin näköjään,vaikka irrotusvehkeet oli varta vasten hommaan tehtyjä ja irrotuksen vaikeudet tiedossa.
Mun vaihdelaatikko on maannut erään ford korjaamon nurkassa ilman vitos ratasta jo syksystä asti. Rupeaa jo vähän huolestuttamaan koko laatikon kohtalo.
Vaikka remppa on täällä monen mielestä iisi homma ,niin mielestäni täys koneremppa cossuun on helpompi tehdä (ihan asiallinen ja toimivakin jopa).
Samaa mieltä tuntuu olevan moni korjaamo yrittäjäkin. Melkein mitä vaan saa tehtyä cossuun sopivassa alan korjaamossa jos ei itse halua tehdä ,mutta vaihdeaskin kunnostukseen eivät suostu millään.