Type-9 huutaa kuin hinaaja

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Type-9 huutaa kuin hinaaja

Viesti Kirjoittaja Zipi » La Syyskuu 2. 20:28:57 2006

2.3D Sierrani 5V Type-9 loota huutaa vaihteilla 1-3 aikas lailla ärsyttävästi... Kovemmin ykkösellä ja hiljenee kolmoseen mentäessä hieman. Nelosella ja vitosella loota ei ääntelehdi ylimääräisiä.

Myös kun tyhjäkäynnillä paikallaan hämmentää pykälää toiselle, niin ykköseltä kolmoselle siirrettäessä keppi ei oikein tahdo siirtyä oikealle että saisi kolmosen silmään. Pienellä kikkailulla kolkki menee kyllä silmään. Tyttöystävä valitteli että eilen laatikko piti hiljaisessa vaihdissa melkoista rutinaa, eli jotain on hajalla.

Olisiko kellään ideoita mikä laatikossa on hajallaan? Edes jonkinlaista spekulaatiota mitä kannattaisi tehdä? Kenties etsiä toimiva laatikko vai fiksailla entistä?

Niin ja söörtsiä olen käyttänyt, mutta en vastaavaa näiltä foorumeilta löytänyt... Kiitos etukäteen jos vain viitsitte vastailla!
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » La Syyskuu 2. 20:40:20 2006

Luultavasti öljyt on tulleet kardaanin stefan välistä pihalle ja nyt pyörii kuivana :shock:
Viimeksi muokannut Jake, La Syyskuu 2. 20:41:26 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex Jäsen #10

Timppa
Viestit: 690
Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa » La Syyskuu 2. 20:40:46 2006

veikkaisin ryhmäpyörän neulalaakereita ja sivuakselia,uus käytetty laatikko alle vaan ja matka jatkuu,mulla muuten saattas olla kutosen laatikko joka menis kytkinkoppaa vaihtamalla tohon :) ,ja on kallis ku on hyvä 8)
Timppa 24V

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » La Syyskuu 2. 20:42:06 2006

Jake kirjoitti:Kuulostaa että öljyt on tulleet kardaanin stefan välistä pihalle ja nyt pyörii kuivana :shock:
Perskeles... Vaihdoin laatikkoon uuden stefan vasta puoli vuotta sitten. Oliskohan voinu jo ottaa ja lopottaa ölät pihalle. Täytyypä tutkia, mutta saattaapi olla loota jo paskana. :?
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » La Syyskuu 2. 22:02:39 2006

Zipi kirjoitti:
Jake kirjoitti:Kuulostaa että öljyt on tulleet kardaanin stefan välistä pihalle ja nyt pyörii kuivana :shock:
Perskeles... Vaihdoin laatikkoon uuden stefan vasta puoli vuotta sitten. Oliskohan voinu jo ottaa ja lopottaa ölät pihalle. Täytyypä tutkia, mutta saattaapi olla loota jo paskana. :?
Eipä se uusi stefa aina auta. Ite kanssa vaihtelin aikoinaan mokomaa rinkulaa kunnes tajusin että se syöny kardaaniin pienen uran. Lyö uusi jatkossa hivenen eri kohtaan tai kiristä sulkijajousta jollainlailla.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » Su Syyskuu 3. 16:56:14 2006

Täytyy huomenna käydä katselemassa montulla onko lodjussa öljyä vai ei... Niin tai näin niin tarvitsee varmaankin suunnitella laatikon vaihtamista.

Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?

Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Su Syyskuu 3. 22:27:07 2006

Zipi kirjoitti:Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?

Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?
Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari... :)

caddy
Viestit: 2075
Liittynyt: Ke Helmikuu 23. 21:34:28 2005
Paikkakunta: Toivala

Viesti Kirjoittaja caddy » Su Syyskuu 3. 22:32:09 2006

jeddah kirjoitti:
Zipi kirjoitti:
Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari... :)
mitäs ihmettä... küllä ainaskin minulla oli ihan samalla puolella startti???
Mondeo -02 ST220
Sierra -86 iS --> M52B25
#1398

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Su Syyskuu 3. 22:53:55 2006

caddy kirjoitti:
jeddah kirjoitti:Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari... :)
mitäs ihmettä... küllä ainaskin minulla oli ihan samalla puolella startti???
Kuskin puolella siis? Niitäkin lienee sit erilaisia, ainakin DOHCissa startti oli apparin puolella...

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Syyskuu 3. 23:03:16 2006

2.3 diesel on Pösön Indenor. Siinä on ihan omanlaisensa kytkinkoppa ja startti, eikä MT75:ssä saa koppaa vaihdettua. Jos löytää jostain uudehkon indenor-moottorisen takavetofordin niin sellaisesta käy laatikko. Esim joku scorpio td/d 2.5L on indenorilla.
Jäsen #606

Timppa
Viestit: 690
Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Timppa » Su Syyskuu 3. 23:13:31 2006

jeddah kirjoitti:
Zipi kirjoitti:Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?

Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?


Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari... :)
mitäs sen on väliä missä se startti on,jos se vaan paikalleen mahtuu ?
:lol:

aivan turhaa lähteä laatikon tyyppiä vaihtaa jos tav käyttö auto,se energia kannattaa käyttää johonkin "järkevämpään"
Timppa 24V

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » Ma Syyskuu 4. 7:51:03 2006

olafu kirjoitti:2.3 diesel on Pösön Indenor. Siinä on ihan omanlaisensa kytkinkoppa ja startti, eikä MT75:ssä saa koppaa vaihdettua. Jos löytää jostain uudehkon indenor-moottorisen takavetofordin niin sellaisesta käy laatikko. Esim joku scorpio td/d 2.5L on indenorilla.
'

On kyllä ollut suunnitelmissa jossain välissä vaihtaa koko diesel pannu tehokkaampaan, mutta varmastikaan vuoteen ei aika sen säätämiseen riitä... Täytyy kokeilla lisätä vaan öljyä ja toivoa että laatikko lopettaa huutamisen ainakin hetkeksi. Sitten jos ei lopeta, niin tarttee varmaan vaihtaa vaan toinen Type-9 tilalle kun ei hirveää säätöä kehtaisi alkaa tekemään kun jossain välissä on tarkoitus konettakin vaihdella...
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Ma Syyskuu 4. 9:46:39 2006

TIMPPA24V6 kirjoitti:
jeddah kirjoitti:Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari... :)
mitäs sen on väliä missä se startti on,jos se vaan paikalleen mahtuu ?
:lol:
Eipä tietenkään mitään, mutta ei ole mahtumassa kun pakoputken pitäis mennä just siitä läpi. Se startti on aika jötkäle, ei mene mitenkään MT75 kiinnityksiin. Jopa V8 moparin startti jää koossa ja painossa kakkoseksi tuolle murikalle...

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ma Syyskuu 4. 15:38:36 2006

Zipi kirjoitti:Täytyy huomenna käydä katselemassa montulla onko lodjussa öljyä vai ei... Niin tai näin niin tarvitsee varmaankin suunnitella laatikon vaihtamista.

Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?

Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?
Kyllä laatikko valitettavasti taitaa mennä vaihtoon :?
ex Jäsen #10

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ma Syyskuu 4. 17:57:33 2006

jeddah kirjoitti: Jopa V8 moparin startti jää koossa ja painossa kakkoseksi tuolle murikalle...
Mopen starteille on naurettu ennenkin.. :)

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » Ti Syyskuu 5. 8:27:58 2006

Elikkäs tänään aamulla tuli selvitettyä että öljyä on täysi määrä... Eli ei ole vuotanut kardaanin stefasta. Näin ollen epäilykset kohdistuu ryhmäpyörän laakereihin.

Onkos kellään tietoa saako Type-9:iin ryhmäpyörän laakereita, tarvittavia tiivisteitä varaosina mistään? Samalla voisi ehkä vaihtaa ykkösen ja kakkosen synkrot, mutta se ei ole välttämätöntä... Jos siis osia löytyy ja ne on hinnaltaan sellaisella tasolla että kannattaa korjata?
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Syyskuu 5. 8:48:24 2006

ei kannata korjata ei todellakaan
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » Ti Syyskuu 5. 8:53:36 2006

sierra friikki kirjoitti:ei kannata korjata ei todellakaan
Eli ei saa osia tai on kallista? Olisi vaan tullut taas yksi oppimisprosessi käytyä läpi :wink:
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ti Syyskuu 5. 10:11:23 2006

Zipi kirjoitti:
sierra friikki kirjoitti:ei kannata korjata ei todellakaan
Eli ei saa osia tai on kallista? Olisi vaan tullut taas yksi oppimisprosessi käytyä läpi :wink:
Just on työn alla T9 HD:n laakerointi. Kaikki laakerit ja tiivisteet alle 200e Tero Anttila OY:stä. 1/2 Synkkarenkaat jotain 40e luokkaa/kpl. Kokonaan toinen asia on paljonko 'tavalliseen' 2wd:n askiin kannattaa rahaa linnottaa, toisaalta sittenhän se on varmasti ehjä...

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Syyskuu 5. 12:19:37 2006

kallista jos on ihan tavan 2wd laatikko
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Syyskuu 5. 12:34:14 2006

Mitenkäs..? Kun mulle on opetettu että jos on laakerit antautuu niin hammaskulmat kuluu vääriksi ja homma ohi?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » Ti Syyskuu 5. 16:23:59 2006

Kuinkas erilaiset välitykset on bensakoneen Type-9 laatikossa verrattuna dieselin? Ja onko eroa dohc/ohc/malmikasan laatikoilla?
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Syyskuu 5. 18:01:39 2006

Zipi kirjoitti:Kuinkas erilaiset välitykset on bensakoneen Type-9 laatikossa verrattuna dieselin? Ja onko eroa dohc/ohc/malmikasan laatikoilla?
Voima-moottori:
3.36
1.81
1.26
1
0.825
3.365

Aatun aikainen maamoottori (Sekä Sierran pienin Voima-kone, lue 2,3):
3.65
1.97
1.37
1
0,82
3.66

MT75, uudempi maamoottori
3.89
2.08
1.34
1
0.82
3.51

MT75, Voima-moottori
3.61
2.08
1.36
1
0.83

Dieselin välityksiä en heti löytänyt, mutta on tiheemmät muutaman ensimmäisen vaihteen osalta pirusti mitä V6 Type-9:ssä. On kokemusta.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Ti Syyskuu 5. 22:05:52 2006

sierra friikki kirjoitti:ei kannata korjata ei todellakaan
kovin on suhteellista,voihan niitä"ehjiä"ja"ihan hyviä"laatikoita alle laitella ja otella pois vaikka kerran viikossa,eipä ainakaan pultit jumiudu... :lol: jos taas aiot autolla ajella niin mun mielestä laakerointi on ihan viisas teko,ainakin laatikko on ehjä ja pitkäikäinen!edellyttäen tietysti että laakerointi tehdään ajoissa ennen kun rattaat ovat kuluneet pilalle jolloin taas peli alkaa oleen hävitty... :(

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Ti Syyskuu 5. 22:41:18 2006

Diiselissä nelonen suora kuten muissakin, pienemmät vaihteet tiuhempia (1 ja 2 TOSI tiheitä) ja vitonen harvempi.

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » Ti Syyskuu 5. 22:42:05 2006

Pitänee vissiin hommata vain "uusi" laatikko kun en tiedä kuinka kauan tällä vehkeellä tulee liikennöityä... Auto sinällään olisi ihan hyvä, mutta ei oikein satu kalustosuunnitelmiini.

[offtopic]Nelikkodokki on rakenteilla omaksi käyttikseksi, P100 voisi olla kiva kilometrien kerääjänä (emännälle) ja Sierra/Scorppari farkku tai pikkubussi transitti suuremmaksi kulkineeksi jolla ei paljoa ajeltaisi (siltä varalta että joskus on perhettäkin)... Eli kolmen kulkineen suunnitelmat :) [/offtopic]
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ti Syyskuu 5. 23:41:24 2006

MouTine kirjoitti:Mitenkäs..? Kun mulle on opetettu että jos on laakerit antautuu niin hammaskulmat kuluu vääriksi ja homma ohi?
Tossa nyt on lähinnä tarkotus nollata kilometrit niiltä osin ens kesän rientoja varten. Ei noi vanhat laakerit vielä ollu finaalissa.

Zipi
Viestit: 761
Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zipi » La Lokakuu 7. 23:36:23 2006

No nyt se sitten laukes... Eli neljä tonnia sai työntää ensimmäisten oireiden jälkeen, ennen kuin maalliset kilometrit tulivat täyteen.

Menee off-topicin puolelle, mutta tässä vaiheessa iltaa suotakoon? Eli emännän mummon hautajaisista Virmutjoelta tullessa kuoli myös type-9 matkalla... Kakskymppiä Imatralle tuli ajeltua pelkällä nelosella kun kaikki muut vaihteet vaan kiroilee, eikä juurikaan vie autoa eteenpäin.

Eli vaihtoon menee. Tämän hetken suunnitelmissa vaihtaa laatikko ja ensi kesänä tuoda farkku mulkosilmäscorppari Saksasta. Nähtäväksi jää mitä toteutuu, mutta uskallan luvata että Sierra tulee korjattua ennen sitä.

Mutta nyt saa bullshitti riittää. On baarissa parempaakin tekemistä, kuin näpyttää puhelimella. :-) nimim. Illan tilitys.

[EDIT]Kaikkeapa sitä illan edetessä mieleen juolahtaa... :oops: [/EDIT]
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja

Vastaa Viestiin