Type-9 huutaa kuin hinaaja
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
Type-9 huutaa kuin hinaaja
2.3D Sierrani 5V Type-9 loota huutaa vaihteilla 1-3 aikas lailla ärsyttävästi... Kovemmin ykkösellä ja hiljenee kolmoseen mentäessä hieman. Nelosella ja vitosella loota ei ääntelehdi ylimääräisiä.
Myös kun tyhjäkäynnillä paikallaan hämmentää pykälää toiselle, niin ykköseltä kolmoselle siirrettäessä keppi ei oikein tahdo siirtyä oikealle että saisi kolmosen silmään. Pienellä kikkailulla kolkki menee kyllä silmään. Tyttöystävä valitteli että eilen laatikko piti hiljaisessa vaihdissa melkoista rutinaa, eli jotain on hajalla.
Olisiko kellään ideoita mikä laatikossa on hajallaan? Edes jonkinlaista spekulaatiota mitä kannattaisi tehdä? Kenties etsiä toimiva laatikko vai fiksailla entistä?
Niin ja söörtsiä olen käyttänyt, mutta en vastaavaa näiltä foorumeilta löytänyt... Kiitos etukäteen jos vain viitsitte vastailla!
Myös kun tyhjäkäynnillä paikallaan hämmentää pykälää toiselle, niin ykköseltä kolmoselle siirrettäessä keppi ei oikein tahdo siirtyä oikealle että saisi kolmosen silmään. Pienellä kikkailulla kolkki menee kyllä silmään. Tyttöystävä valitteli että eilen laatikko piti hiljaisessa vaihdissa melkoista rutinaa, eli jotain on hajalla.
Olisiko kellään ideoita mikä laatikossa on hajallaan? Edes jonkinlaista spekulaatiota mitä kannattaisi tehdä? Kenties etsiä toimiva laatikko vai fiksailla entistä?
Niin ja söörtsiä olen käyttänyt, mutta en vastaavaa näiltä foorumeilta löytänyt... Kiitos etukäteen jos vain viitsitte vastailla!
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
- Viestit: 690
- Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
- Paikkakunta: vantaa
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
Perskeles... Vaihdoin laatikkoon uuden stefan vasta puoli vuotta sitten. Oliskohan voinu jo ottaa ja lopottaa ölät pihalle. Täytyypä tutkia, mutta saattaapi olla loota jo paskana.Jake kirjoitti:Kuulostaa että öljyt on tulleet kardaanin stefan välistä pihalle ja nyt pyörii kuivana

Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Eipä se uusi stefa aina auta. Ite kanssa vaihtelin aikoinaan mokomaa rinkulaa kunnes tajusin että se syöny kardaaniin pienen uran. Lyö uusi jatkossa hivenen eri kohtaan tai kiristä sulkijajousta jollainlailla.Zipi kirjoitti:Perskeles... Vaihdoin laatikkoon uuden stefan vasta puoli vuotta sitten. Oliskohan voinu jo ottaa ja lopottaa ölät pihalle. Täytyypä tutkia, mutta saattaapi olla loota jo paskana.Jake kirjoitti:Kuulostaa että öljyt on tulleet kardaanin stefan välistä pihalle ja nyt pyörii kuivana
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
Täytyy huomenna käydä katselemassa montulla onko lodjussa öljyä vai ei... Niin tai näin niin tarvitsee varmaankin suunnitella laatikon vaihtamista.
Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?
Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?
Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?
Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari...Zipi kirjoitti:Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?
Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?

Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 2075
- Liittynyt: Ke Helmikuu 23. 21:34:28 2005
- Paikkakunta: Toivala
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Kuskin puolella siis? Niitäkin lienee sit erilaisia, ainakin DOHCissa startti oli apparin puolella...caddy kirjoitti:mitäs ihmettä... küllä ainaskin minulla oli ihan samalla puolella startti???jeddah kirjoitti:Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari...
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
-
- Viestit: 690
- Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
- Paikkakunta: vantaa
mitäs sen on väliä missä se startti on,jos se vaan paikalleen mahtuu ?jeddah kirjoitti:Zipi kirjoitti:Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?
Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?
Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari...

aivan turhaa lähteä laatikon tyyppiä vaihtaa jos tav käyttö auto,se energia kannattaa käyttää johonkin "järkevämpään"
Timppa 24V
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
'olafu kirjoitti:2.3 diesel on Pösön Indenor. Siinä on ihan omanlaisensa kytkinkoppa ja startti, eikä MT75:ssä saa koppaa vaihdettua. Jos löytää jostain uudehkon indenor-moottorisen takavetofordin niin sellaisesta käy laatikko. Esim joku scorpio td/d 2.5L on indenorilla.
On kyllä ollut suunnitelmissa jossain välissä vaihtaa koko diesel pannu tehokkaampaan, mutta varmastikaan vuoteen ei aika sen säätämiseen riitä... Täytyy kokeilla lisätä vaan öljyä ja toivoa että laatikko lopettaa huutamisen ainakin hetkeksi. Sitten jos ei lopeta, niin tarttee varmaan vaihtaa vaan toinen Type-9 tilalle kun ei hirveää säätöä kehtaisi alkaa tekemään kun jossain välissä on tarkoitus konettakin vaihdella...
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Eipä tietenkään mitään, mutta ei ole mahtumassa kun pakoputken pitäis mennä just siitä läpi. Se startti on aika jötkäle, ei mene mitenkään MT75 kiinnityksiin. Jopa V8 moparin startti jää koossa ja painossa kakkoseksi tuolle murikalle...TIMPPA24V6 kirjoitti:mitäs sen on väliä missä se startti on,jos se vaan paikalleen mahtuu ?jeddah kirjoitti:Startti on väärällä puolella MT75 lootassa. Ei niin helppo homma siis ellet ole tosi pro alumiinihitsari...
![]()
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Kyllä laatikko valitettavasti taitaa mennä vaihtoonZipi kirjoitti:Täytyy huomenna käydä katselemassa montulla onko lodjussa öljyä vai ei... Niin tai näin niin tarvitsee varmaankin suunnitella laatikon vaihtamista.
Ajattelin että olisi samalla heittänyt MT75 laatikon alle... Mitähän kaikkea joudun vaihtamaan että saan MT75 lootan käymään 2.3D nokivasaran perään?
Ilmeisesti kytkinkopan kiinnikkeet saa modattua sopiviksi, mutta mites sattuukohan välitykset kuinka lähelle nykyisen Type-9:n kanssa? Ja mitenhän käy nopeusmittarin kanssa kun dieselissä on 3,14 perä... Jollain kellä olisi faktatietoa asiasta voisi ystävällisesti kertoilla mitä kaikkea joudun vaihtamaan/modaamaan että tietäisin kannattaako tätä edes harkita vai tällääkö suoraan ilman sen kummempia säätöjä "uuden" type-9:n alle?

ex Jäsen #10
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
Elikkäs tänään aamulla tuli selvitettyä että öljyä on täysi määrä... Eli ei ole vuotanut kardaanin stefasta. Näin ollen epäilykset kohdistuu ryhmäpyörän laakereihin.
Onkos kellään tietoa saako Type-9:iin ryhmäpyörän laakereita, tarvittavia tiivisteitä varaosina mistään? Samalla voisi ehkä vaihtaa ykkösen ja kakkosen synkrot, mutta se ei ole välttämätöntä... Jos siis osia löytyy ja ne on hinnaltaan sellaisella tasolla että kannattaa korjata?
Onkos kellään tietoa saako Type-9:iin ryhmäpyörän laakereita, tarvittavia tiivisteitä varaosina mistään? Samalla voisi ehkä vaihtaa ykkösen ja kakkosen synkrot, mutta se ei ole välttämätöntä... Jos siis osia löytyy ja ne on hinnaltaan sellaisella tasolla että kannattaa korjata?
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Just on työn alla T9 HD:n laakerointi. Kaikki laakerit ja tiivisteet alle 200e Tero Anttila OY:stä. 1/2 Synkkarenkaat jotain 40e luokkaa/kpl. Kokonaan toinen asia on paljonko 'tavalliseen' 2wd:n askiin kannattaa rahaa linnottaa, toisaalta sittenhän se on varmasti ehjä...Zipi kirjoitti:Eli ei saa osia tai on kallista? Olisi vaan tullut taas yksi oppimisprosessi käytyä läpisierra friikki kirjoitti:ei kannata korjata ei todellakaan
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Mitenkäs..? Kun mulle on opetettu että jos on laakerit antautuu niin hammaskulmat kuluu vääriksi ja homma ohi?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Voima-moottori:Zipi kirjoitti:Kuinkas erilaiset välitykset on bensakoneen Type-9 laatikossa verrattuna dieselin? Ja onko eroa dohc/ohc/malmikasan laatikoilla?
3.36
1.81
1.26
1
0.825
3.365
Aatun aikainen maamoottori (Sekä Sierran pienin Voima-kone, lue 2,3):
3.65
1.97
1.37
1
0,82
3.66
MT75, uudempi maamoottori
3.89
2.08
1.34
1
0.82
3.51
MT75, Voima-moottori
3.61
2.08
1.36
1
0.83
Dieselin välityksiä en heti löytänyt, mutta on tiheemmät muutaman ensimmäisen vaihteen osalta pirusti mitä V6 Type-9:ssä. On kokemusta.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
kovin on suhteellista,voihan niitä"ehjiä"ja"ihan hyviä"laatikoita alle laitella ja otella pois vaikka kerran viikossa,eipä ainakaan pultit jumiudu...sierra friikki kirjoitti:ei kannata korjata ei todellakaan


-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Diiselissä nelonen suora kuten muissakin, pienemmät vaihteet tiuhempia (1 ja 2 TOSI tiheitä) ja vitonen harvempi.
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
Pitänee vissiin hommata vain "uusi" laatikko kun en tiedä kuinka kauan tällä vehkeellä tulee liikennöityä... Auto sinällään olisi ihan hyvä, mutta ei oikein satu kalustosuunnitelmiini.
[offtopic]Nelikkodokki on rakenteilla omaksi käyttikseksi, P100 voisi olla kiva kilometrien kerääjänä (emännälle) ja Sierra/Scorppari farkku tai pikkubussi transitti suuremmaksi kulkineeksi jolla ei paljoa ajeltaisi (siltä varalta että joskus on perhettäkin)... Eli kolmen kulkineen suunnitelmat
[/offtopic]
[offtopic]Nelikkodokki on rakenteilla omaksi käyttikseksi, P100 voisi olla kiva kilometrien kerääjänä (emännälle) ja Sierra/Scorppari farkku tai pikkubussi transitti suuremmaksi kulkineeksi jolla ei paljoa ajeltaisi (siltä varalta että joskus on perhettäkin)... Eli kolmen kulkineen suunnitelmat

Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
-
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
- Viesti:
No nyt se sitten laukes... Eli neljä tonnia sai työntää ensimmäisten oireiden jälkeen, ennen kuin maalliset kilometrit tulivat täyteen.
Menee off-topicin puolelle, mutta tässä vaiheessa iltaa suotakoon? Eli emännän mummon hautajaisista Virmutjoelta tullessa kuoli myös type-9 matkalla... Kakskymppiä Imatralle tuli ajeltua pelkällä nelosella kun kaikki muut vaihteet vaan kiroilee, eikä juurikaan vie autoa eteenpäin.
Eli vaihtoon menee. Tämän hetken suunnitelmissa vaihtaa laatikko ja ensi kesänä tuoda farkku mulkosilmäscorppari Saksasta. Nähtäväksi jää mitä toteutuu, mutta uskallan luvata että Sierra tulee korjattua ennen sitä.
Mutta nyt saa bullshitti riittää. On baarissa parempaakin tekemistä, kuin näpyttää puhelimella.
nimim. Illan tilitys.
[EDIT]Kaikkeapa sitä illan edetessä mieleen juolahtaa...
[/EDIT]
Menee off-topicin puolelle, mutta tässä vaiheessa iltaa suotakoon? Eli emännän mummon hautajaisista Virmutjoelta tullessa kuoli myös type-9 matkalla... Kakskymppiä Imatralle tuli ajeltua pelkällä nelosella kun kaikki muut vaihteet vaan kiroilee, eikä juurikaan vie autoa eteenpäin.
Eli vaihtoon menee. Tämän hetken suunnitelmissa vaihtaa laatikko ja ensi kesänä tuoda farkku mulkosilmäscorppari Saksasta. Nähtäväksi jää mitä toteutuu, mutta uskallan luvata että Sierra tulee korjattua ennen sitä.
Mutta nyt saa bullshitti riittää. On baarissa parempaakin tekemistä, kuin näpyttää puhelimella.

[EDIT]Kaikkeapa sitä illan edetessä mieleen juolahtaa...

Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja