mt75 vs. t9
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
mt75 vs. t9
kumpi mahtaa olla kestävämpi?? ja mitä mahtaa kestää tehoja??
itellä mt75 huonoja kokemuksia vaihdekepistä kun on niin pletku. kai senkin saa kuntoon kun laittaa lyhentimen ja puslat kuntoon.
itellä mt75 huonoja kokemuksia vaihdekepistä kun on niin pletku. kai senkin saa kuntoon kun laittaa lyhentimen ja puslat kuntoon.
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Vakio MT75:lle luvataan 300Nm kestoa, vakiosta Type-9:stä en tiedä sanoa kuin huomattavasti vähempi. Itse olan vahvasti MT75:sen kannalla. Kahden rikotun Type-9:n jälkeen oon haistattanut pitkät sille laatikko formaatille. Varsinkin kun mokoman askin vitonen on väkisin suunniteltu vanhaan nelivaihteisen jatkoksi.
Minullehan ei asialle ole merkitystä, mutta MT75 on huomattavasti kevyempi kuorirakenteensa takia.
Minullehan ei asialle ole merkitystä, mutta MT75 on huomattavasti kevyempi kuorirakenteensa takia.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
En tiedä mikä on mutta taunuksessa alkaa "ehjä" laatikko huutamaan yleensä n. 3:n päivän ajelun jälkeen. Sivuakselin laakeri ilmeisesti kun nelosella ei metelöi. Muita laatikoita en ole tehoilla kiusannutkaan. MT75:sia on ollut kaks ja molemmat synkkavikasia. Tai sitten niitten kuuluukin olla vitun hitaita vaihtaa. Kolmonen rusahtaa.
Jäsen #606
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
kyllähän toi t9 on toimiva ja kestävä laatikko,itsellä ollut 11vuotta t9 2.8i:n jatkeena ja kai sitä virsuakin on annettu...
6vuotta sitten olin kuulevinani pientä laakeriääntä,aski laakeroitiin ja ääni katosi ja taas on annettu hanaa.mut kai toi t9:kin hajoaa öljyn puutteesta ja sorvaavista vaihdoista mutta niinhän kaiken saa rikki!ja varsinkin jos laittaa puolikuntoisen askin jostain rännin alta jossa puolet öljystä on vettä ym. ym. niin eipä tarvii ihmetellä jos aski jeesustaa... 

