Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 13:00:30 2006
Millainen tuommonen "kemmpilukko" on ajaa

? onko kellään kokemusta tuommoisesta versiosta lukkoperää

Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ukormi » To Joulukuu 14. 13:22:29 2006
Puskee kurveissa vit*sti sekä lisäksi paukkaa ja rynkyttää kesäkelissä.
Suoraan menee ok.
Liukkaalla vetää heti perän sivuun kun polkaisee
Särkee taka-akseliston ripustuksen kesäkelillä pitempiaikaisesti ajellessa ja katkoo helposti vetareita.
Jokkiksessa varmaan ihan hyvä ratkaisu mutta ei voi suositella siviiliajoon..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » To Joulukuu 14. 13:31:48 2006
Siviilikäyttössä perin vittumainen keksintö niinku upi jo totesikin. Ei kai sitä voi suositella oikeen mihinkään.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
Tharkad
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tharkad » To Joulukuu 14. 13:39:54 2006
Varmaan hyvä jääradalla leikkimiseen... mietippä mitä esim. parkkiruutuun peruuttaessa kuivalla asvaltilla tapahtuu jos pyörät ei pääse pyörimään yhtään eri nopeutta. Ei oo kovin hennon kuulosta...
-
-Poju-
- Viestit: 27
- Liittynyt: Pe Lokakuu 6. 18:43:29 2006
- Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja -Poju- » To Joulukuu 14. 15:18:16 2006
Ihan hyvin on ainaki toistaiseksi toiminu eikä sen enempiä oo häirinny missään vaihees.. Onhan se kieltämättä vähän v-mäinen varsinki hiljasemmassa vauhis jos joutuu kääntämään mut ainaki vielä on toimeen tullu.. Puskemista en pahemmin oo huomannu missää vaihees.. Puolisen vuotta ajellu ton lukon kans.. (oli edellisen omistajan jäliltä)
Sierra 2.0 -85
Hiljaa Hyvä Tulee...
-
vordson
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
Viesti
Kirjoittaja vordson » To Joulukuu 14. 16:07:16 2006
frendin volvossa (240, v8, 12,2sek/402m) on ollut monet vuodet KEMPPI-lukko, eikä penta ole valittanut. tosin parkkipaikalla käänettäessä toinen rengas valittaa ja vekslaaminen on työlästä.
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 16:40:36 2006
selvä homma

.mistääs sit saisin tuohon 2l ohc sierraani kunnon lukkoperän ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » To Joulukuu 14. 17:03:38 2006
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 18:50:35 2006
lueskelin tossa noita topicceja ja tuntuu siltä että alkaa aivo sekoon noihi

menee pää ihan sekasi ku on niin miljoonaa erilaista,eli ihan ekana ku alan hakeen semmosta perää kantsii selvittää se että miten vetarit on kii perässä ? ja mitä muuta kannattaa ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
Ilkka_H
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Ilkka_H » To Joulukuu 14. 18:59:38 2006
vordson kirjoitti:frendin volvossa (240, v8, 12,2sek/402m) on ollut monet vuodet KEMPPI-lukko, eikä penta ole valittanut. tosin parkkipaikalla käänettäessä toinen rengas valittaa ja vekslaaminen on työlästä.
Onko se, se telalla maalattu Volvo? Muistaakseni sininen.
#6
Escort -75
-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 19:09:05 2006
yhdellä kaverilla on ainakin iittalassa sininen telalla ja pensselillä maalattu volvo tosin ei ole 240 mutta siinä on perä kiinni kuormaliinoilla kun kiinnikkeet hajos

Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
Sultzi
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Viesti
Kirjoittaja Sultzi » To Joulukuu 14. 20:06:11 2006
Ei enään, myyty pois iittalasta.
T: Iittalan jannu, jonka takarontissa lukkoperä

-
Suh0
- Viestit: 321
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
- Paikkakunta: Akaa, Toijala
Viesti
Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 20:08:14 2006
sulzi oletkos jussin kavereita ? vai kenties ihan jussi itse

?jaa löytyykö sulta sierran lukkoperä ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
vordson
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
Viesti
Kirjoittaja vordson » Pe Joulukuu 15. 7:23:16 2006
Ilkka_H kirjoitti:vordson kirjoitti:frendin volvossa (240, v8, 12,2sek/402m) on ollut monet vuodet KEMPPI-lukko, eikä penta ole valittanut. tosin parkkipaikalla käänettäessä toinen rengas valittaa ja vekslaaminen on työlästä.
Onko se, se telalla maalattu Volvo? Muistaakseni sininen.
juu, sama telavetoinen penta, joka nykyään on todella hyvin maalattu siniseksi. perä kestänyt automaatin ja manuaalin raipat. tämä:
http://s115.photobucket.com/albums/n319 ... de2006.jpg
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää