lukkoperä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

lukkoperä

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 13:00:30 2006

Millainen tuommonen "kemmpilukko" on ajaa :D ? onko kellään kokemusta tuommoisesta versiosta lukkoperää :lol:
Nissan Cedric -86 2,8l TD

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Joulukuu 14. 13:22:29 2006

Puskee kurveissa vit*sti sekä lisäksi paukkaa ja rynkyttää kesäkelissä.
Suoraan menee ok.
Liukkaalla vetää heti perän sivuun kun polkaisee :D
Särkee taka-akseliston ripustuksen kesäkelillä pitempiaikaisesti ajellessa ja katkoo helposti vetareita.

Jokkiksessa varmaan ihan hyvä ratkaisu mutta ei voi suositella siviiliajoon..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Joulukuu 14. 13:31:48 2006

Siviilikäyttössä perin vittumainen keksintö niinku upi jo totesikin. Ei kai sitä voi suositella oikeen mihinkään.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Tharkad
Viestit: 1816
Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tharkad » To Joulukuu 14. 13:39:54 2006

Varmaan hyvä jääradalla leikkimiseen... mietippä mitä esim. parkkiruutuun peruuttaessa kuivalla asvaltilla tapahtuu jos pyörät ei pääse pyörimään yhtään eri nopeutta. Ei oo kovin hennon kuulosta...
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.

-Poju-
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Lokakuu 6. 18:43:29 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja -Poju- » To Joulukuu 14. 15:18:16 2006

Ihan hyvin on ainaki toistaiseksi toiminu eikä sen enempiä oo häirinny missään vaihees.. Onhan se kieltämättä vähän v-mäinen varsinki hiljasemmassa vauhis jos joutuu kääntämään mut ainaki vielä on toimeen tullu.. Puskemista en pahemmin oo huomannu missää vaihees.. Puolisen vuotta ajellu ton lukon kans.. (oli edellisen omistajan jäliltä)
Sierra 2.0 -85
Hiljaa Hyvä Tulee...

vordson
Viestit: 1756
Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
Paikkakunta: Hesa - stadika

Viesti Kirjoittaja vordson » To Joulukuu 14. 16:07:16 2006

frendin volvossa (240, v8, 12,2sek/402m) on ollut monet vuodet KEMPPI-lukko, eikä penta ole valittanut. tosin parkkipaikalla käänettäessä toinen rengas valittaa ja vekslaaminen on työlästä.
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 16:40:36 2006

selvä homma :D.mistääs sit saisin tuohon 2l ohc sierraani kunnon lukkoperän ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Joulukuu 14. 17:03:38 2006

EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 18:50:35 2006

lueskelin tossa noita topicceja ja tuntuu siltä että alkaa aivo sekoon noihi :D menee pää ihan sekasi ku on niin miljoonaa erilaista,eli ihan ekana ku alan hakeen semmosta perää kantsii selvittää se että miten vetarit on kii perässä ? ja mitä muuta kannattaa ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » To Joulukuu 14. 18:59:38 2006

vordson kirjoitti:frendin volvossa (240, v8, 12,2sek/402m) on ollut monet vuodet KEMPPI-lukko, eikä penta ole valittanut. tosin parkkipaikalla käänettäessä toinen rengas valittaa ja vekslaaminen on työlästä.

Onko se, se telalla maalattu Volvo? Muistaakseni sininen.
#6
Escort -75

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 19:09:05 2006

yhdellä kaverilla on ainakin iittalassa sininen telalla ja pensselillä maalattu volvo tosin ei ole 240 mutta siinä on perä kiinni kuormaliinoilla kun kiinnikkeet hajos :D
Nissan Cedric -86 2,8l TD

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi » To Joulukuu 14. 20:06:11 2006

Ei enään, myyty pois iittalasta.

T: Iittalan jannu, jonka takarontissa lukkoperä :lol:

Suh0
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Huhtikuu 14. 17:43:58 2006
Paikkakunta: Akaa, Toijala

Viesti Kirjoittaja Suh0 » To Joulukuu 14. 20:08:14 2006

sulzi oletkos jussin kavereita ? vai kenties ihan jussi itse :D ?jaa löytyykö sulta sierran lukkoperä ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD

vordson
Viestit: 1756
Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
Paikkakunta: Hesa - stadika

Viesti Kirjoittaja vordson » Pe Joulukuu 15. 7:23:16 2006

Ilkka_H kirjoitti:
vordson kirjoitti:frendin volvossa (240, v8, 12,2sek/402m) on ollut monet vuodet KEMPPI-lukko, eikä penta ole valittanut. tosin parkkipaikalla käänettäessä toinen rengas valittaa ja vekslaaminen on työlästä.

Onko se, se telalla maalattu Volvo? Muistaakseni sininen.
juu, sama telavetoinen penta, joka nykyään on todella hyvin maalattu siniseksi. perä kestänyt automaatin ja manuaalin raipat. tämä:
http://s115.photobucket.com/albums/n319 ... de2006.jpg
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää

Vastaa Viestiin