Ensinnäkin K-linerit on pronssi-/messinkiholkit, jotka upotetaan alkuperäiseen ohjuriin, kun se on ensin isonnettu ulkohalkaisijaltaan ton K-linerin ulkohalkaisijaa vastaavaksi ja sen jälkeen sisähalkaisija koneistetaan vastaamaan venttiilin varren paksuutta sopivalla toleranssilla tietenkin. Näin saadaan kuluneet venttiilin istukat taas uuteen uskoon.
Toinen vaihtoehto on toi venavarren paksuuden kasvatus, jolloin taas alkuperäiset istukat koneistetaan uuden paksuuden mukaan.
Noista venojen kokoluokista sen verran, että ensin kannattaa miettiä sitä tehotavoitetta ennen kuin alkaa mitään hirveän paljon rakennettua/koneistettua kantta laittamaan johonkin perusruiskukoneeseen.
Sen verran voin kertoa "omista" kokemuksista, että kaverin sierrasta jarrutettiin joskus n. 160hv ihan tavan 2,0 kaasarin kannella (gp1 venat, vakio kanavat) tuplilla ja taas toisaalta eräs lähikylän koneiden rakentaja sanoi, että vakio ruiskunkansi riittää noin 180 hv:n tehoihin ihan vakiovenoilla, kuhan vaan vähän ensin siistii kanavia.
Tässä tapauksessa, jos vaan budjetti riittää niin eikun isommat venat ja kanavat avarrukseen niin eipähän pääse ainakaan kantta syyttämään uupuvista koneista
Edit: pyydän anteeksi ajatuskatkoani, kun kirjoitin tämän vieistin aamuyön pikkutunneilla. Itsekkin jälkeenpäin mietin, että ei taida istukkapinnoilla (eli seetipinnoilla

) olla paljon vaikutusta noihin ohjureihin.