OHC öljyrengas
Valvoja: CRSC Hallitus
-
OHC öljyrengas
nyt kun pistän noi renkaat mäntiin kiinni niin onko merkitystä mihin kohtaan noi öljyrenkaan ylä ja alapuolella olevat renkaiden katkoskohdat tulee vai pitääkö olla samassa öljyrenkaan katkoksen kanssa ?
Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
-
no voihan kökkö
..mulla on ne jo kiinni silleen että ylin ja keskimmäinen rengas on toinen jakopäähän päin ja toinen taaksepäin ja sitten öljyrenkaassa niin että se itse öljyrenkaan lukituskohta on noin 1-3cm etäisyydellä niitten kahden ohuen renkaan katkoskohdista eli niitten kahen ohuen katkoskohdat on samassa kohdassa ja imuseinämäänpäin kaikki noista öljyrenkaan katkoksista...haitanneekohan niin paljon että pitää ottaa auki ?

Nissan Cedric -86 2,8l TD
-
Ne kääntyilee pikkuhiljaa miten sattuu siellä koneen käydessä, ei sen takia kannata purkamaan alkaa mitään, jollei nyt ihan suoraan ole kaikki urat samassa linjassa. Tietysti jos öljypohja ja kansi on irti vielä ja menee yöunet niin ehkä sitä vois harkita että kääntäs niitä alempia vähän eri asentoon.
Itte olen kasannu niin että kolmanneskierroksen välein jos kiinteä öljyrengas, kolmiosasella öljyrenkaalla niin että kaks ylintä vastakkaisille puolille ja alemmat kolmanneskierroksen välein alkaen niin että ylin ohut on puristusrenkaiden puolivälissä. En usko että tulee sulle murheita, vaikken itte tolla tavalla niitä ole itte koskaan laittanutkaan.
Mitkä männät ne muuten on?
Itte olen kasannu niin että kolmanneskierroksen välein jos kiinteä öljyrengas, kolmiosasella öljyrenkaalla niin että kaks ylintä vastakkaisille puolille ja alemmat kolmanneskierroksen välein alkaen niin että ylin ohut on puristusrenkaiden puolivälissä. En usko että tulee sulle murheita, vaikken itte tolla tavalla niitä ole itte koskaan laittanutkaan.
Mitkä männät ne muuten on?
Jäsen #606
-
-