Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Sivonen
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sivonen » Su Joulukuu 9. 20:19:12 2007
Olisi tuommoiset Soleksin tuplakaasarit tarjolla. Tekeekö noilla mitään, ja kannattaako ylipainetta edes tarjota? Kaasareille kaveriksi on yllättäen 2.0 OHC.
Mitään kahden kilsan välein kajahtavaa tehohirmua en ole rakentamassa, tehotavoitteena on 150-200hp.
MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Su Joulukuu 9. 20:30:44 2007
Oliskohan ytte:llä ollut ADDHE solexit jossain. Kuulemma toimi siedettävästi. Ytte valaiskoon lisää?
Jäsen #606
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Su Joulukuu 9. 20:42:36 2007
tekee tekee. ainakin hyllynpäällä on toiminut monta vuotta...

-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Su Joulukuu 9. 21:29:41 2007
Jää-autossa tosissaan oli solexit ahtopuolella kiinni ja kyllähän ne pelas siellä missä muutkin. Mitään power-jettejä noihinhan ei saa, paitsi ehkä kovalla patentilla. Tiivisteet kannattaa tarkistaa koska ne on pahvia, ne kun kusee vähäkään on tiedossa ongelmia. Muutenpa ne ei tarvii kun kovaa ajoa. 0,7bar testasin ja toimi vielä, 0,4 oli muuten.
-
Sivonen
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sivonen » Su Joulukuu 9. 22:24:57 2007
Jep, kiitoksia.

MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Ti Joulukuu 11. 17:45:45 2007
minkämoiset suuttimet sulla ytte oli noissa? jos ei tuo sivonen niitä osta niin testataan itse niitä meidän sprintti kalussa tai tehdään velpojan kans läppärungot niistä jos täydet perseet.
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Ti Joulukuu 11. 19:51:06 2007
Mikitic kirjoitti:minkämoiset suuttimet sulla ytte oli noissa? jos ei tuo sivonen niitä osta niin testataan itse niitä meidän sprintti kalussa tai tehdään velpojan kans läppärungot niistä jos täydet perseet.
Enpä muista ulkoa, mutta yritän muistaa tarkastaa seuraavalla kertaa kun olen auton lähellä.
-
TVR
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TVR » Ti Joulukuu 11. 21:17:59 2007
Sisäkurkut pitää olla samat jos meinaa suuttimia vertailla.
Kurkkujen koko muuttaa suuttimien kokoja radikaalisti.
Isommilla sisäkurkuilla mulla on lortoissa turbokäytössä tarvinnu paljon isommat suuttimet.
Mulla on muistaakseni 40mm lortoissa 33mm sisäkurkut ja 145 pääsuutin ja 145 ilma 52 tyhjäkäynti.
45mm lortoissa oli muistaakseni 38 sisäkurkut, 220 pääsuutin ja 175 ilma (+powerjetit) ja 62 tyhjäkäynti.
Tuon nyky tilanteen noista 40mm kaasareista pystyn kyllä tarkistaankin.
Koneetkin ollu kyllä aika eri viritys asteella.
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Ti Joulukuu 11. 21:24:03 2007
joo siis testimielessä lähinnä näitä meinasin. melki vakiokone on kyseessä.