Polttoaine pumppu re85:lle
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Polttoaine pumppu re85:lle
Mikä ois hyvä pumppu viinalle 600 hepan tehoihin? Mielellään en kahta pumppua laittais. Tarviiko vaihtaa paineen säätimen? Cossun vakio säädin nyt paikoillaan. Onko kellään kokemusta noista aeromotiven pumpuista ja säätimistä? Tekeekö niillä mitään?
-
Re: Polttoaine pumppu re85:lle
Fuelabin kevyimmäm version varmaan laittaisin, se on mulla cortinassakin. Eculla onnistuu nopeuden ohjaus suoraan ilman muita vempeleitä tai Fuelabin sähkösellä paineensäätimellä.
-
Sekö nopeuden ohjaus pelaa niissä hyvin? Tottahan se on jos laittaa tehokkaan pumpun ja se aina jauhaa täysillä niin lämpee se polttoaine ainakin liiaks.Sultzi kirjoitti:Fuelabin kevyimmäm version varmaan laittaisin, se on mulla cortinassakin. Eculla onnistuu nopeuden ohjaus suoraan ilman muita vempeleitä tai Fuelabin sähkösellä paineensäätimellä.
-
Mulla on itellä a1000 aeromotive ja bosch säädin amw-säätökannella. Pelaa ja pumppu suunniteltu tiivisteiden ja moottorin osalta toimimaan myös re85:lla. Ja aeromotiven oma imu puolelle asennettavalla suodatin 60micronin pestävällä rosteri patruunalla. Ja tätä voi ajaa eculla myös eri jännitteillä ja saa myös aeromotiven oman ohjain laitteen tätä varten. Itsellä oli ilman ohjausta eikö ongelmia polttoaineen lämpenemisen suhteen.
.niko
.niko