Polttoaine pumppu re85:lle

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

kossuvortti
Viestit: 240
Liittynyt: Su Tammikuu 9. 15:23:31 2005

Polttoaine pumppu re85:lle

Viesti Kirjoittaja kossuvortti » Ma Toukokuu 12. 21:05:38 2014

Mikä ois hyvä pumppu viinalle 600 hepan tehoihin? Mielellään en kahta pumppua laittais. Tarviiko vaihtaa paineen säätimen? Cossun vakio säädin nyt paikoillaan. Onko kellään kokemusta noista aeromotiven pumpuista ja säätimistä? Tekeekö niillä mitään?

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Re: Polttoaine pumppu re85:lle

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Ma Toukokuu 12. 21:16:06 2014

Fuelabin kevyimmäm version varmaan laittaisin, se on mulla cortinassakin. Eculla onnistuu nopeuden ohjaus suoraan ilman muita vempeleitä tai Fuelabin sähkösellä paineensäätimellä.

kossuvortti
Viestit: 240
Liittynyt: Su Tammikuu 9. 15:23:31 2005

Re: Polttoaine pumppu re85:lle

Viesti Kirjoittaja kossuvortti » Ma Toukokuu 12. 23:07:55 2014

Sultzi kirjoitti:Fuelabin kevyimmäm version varmaan laittaisin, se on mulla cortinassakin. Eculla onnistuu nopeuden ohjaus suoraan ilman muita vempeleitä tai Fuelabin sähkösellä paineensäätimellä.
Sekö nopeuden ohjaus pelaa niissä hyvin? Tottahan se on jos laittaa tehokkaan pumpun ja se aina jauhaa täysillä niin lämpee se polttoaine ainakin liiaks.

nikkek
Viestit: 149
Liittynyt: Ti Lokakuu 4. 20:18:39 2011

Re: Polttoaine pumppu re85:lle

Viesti Kirjoittaja nikkek » Ma Toukokuu 12. 23:37:15 2014

Mulla on itellä a1000 aeromotive ja bosch säädin amw-säätökannella. Pelaa ja pumppu suunniteltu tiivisteiden ja moottorin osalta toimimaan myös re85:lla. Ja aeromotiven oma imu puolelle asennettavalla suodatin 60micronin pestävällä rosteri patruunalla. Ja tätä voi ajaa eculla myös eri jännitteillä ja saa myös aeromotiven oman ohjain laitteen tätä varten. Itsellä oli ilman ohjausta eikö ongelmia polttoaineen lämpenemisen suhteen.

.niko

Vastaa Viestiin