Pitoa sierran kytkimeen.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 88
- Liittynyt: Ke Syyskuu 22. 17:43:16 2004
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Pitoa sierran kytkimeen.
Eli projektin edetessä tarvisi 2.5turbodiesel sierra uuden kytkimen.
Vanha kun antautuu jo 3.lla vedossa. Alustavasti käynyt mielessä cossun kytkinpaketti kun alkuperäinen on 242mm, kytkinkopassa on kyllä tilaa reilummallekin.
Mutta minkähän muun asetelman/levyn tuonne voisi soveltaa?, tuommoisen 400-500nm täytyisi sitoa ja olisi vieläpä mukava käyttää eikä ns. on/off tyyppinen, sintterin saa ilmeisesti unohtaa kun kyse on kuitenkin käyttöautosta.
Vaihtoehtoihin olisi hyvä saada hintaluokkaa, ap bmw m3 asetelma 400e joka on turhan tyyris tupaöljytaunukseen.
Vanha kun antautuu jo 3.lla vedossa. Alustavasti käynyt mielessä cossun kytkinpaketti kun alkuperäinen on 242mm, kytkinkopassa on kyllä tilaa reilummallekin.
Mutta minkähän muun asetelman/levyn tuonne voisi soveltaa?, tuommoisen 400-500nm täytyisi sitoa ja olisi vieläpä mukava käyttää eikä ns. on/off tyyppinen, sintterin saa ilmeisesti unohtaa kun kyse on kuitenkin käyttöautosta.
Vaihtoehtoihin olisi hyvä saada hintaluokkaa, ap bmw m3 asetelma 400e joka on turhan tyyris tupaöljytaunukseen.
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
hmmn, mahtaako pitää koneissa joissa tuo vääntö tulee alhaalla ja lähdet esim 5.lla lykkämään 80km/hSkorppi kirjoitti:Kossun vakio levy ja asetelma pitää hyvin ainakin sinne 500nm asti, vähän ylikin.

Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Mihin perustuu että sillä kierrosluvulla on jotain merkitystä ? Lisäksi isommissa nopeuksissa on kytkin vielä kovemmalla koska ilmanvastus työntää tosissaan vastaan.puuhapete kirjoitti:hmmn, mahtaako pitää koneissa joissa tuo vääntö tulee alhaalla ja lähdet esim 5.lla lykkämään 80km/hSkorppi kirjoitti:Kossun vakio levy ja asetelma pitää hyvin ainakin sinne 500nm asti, vähän ylikin.?
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
no sit pitääSkorppi kirjoitti:Mihin perustuu että sillä kierrosluvulla on jotain merkitystä ? Lisäksi isommissa nopeuksissa on kytkin vielä kovemmalla koska ilmanvastus työntää tosissaan vastaan.puuhapete kirjoitti:hmmn, mahtaako pitää koneissa joissa tuo vääntö tulee alhaalla ja lähdet esim 5.lla lykkämään 80km/hSkorppi kirjoitti:Kossun vakio levy ja asetelma pitää hyvin ainakin sinne 500nm asti, vähän ylikin.?

aika paljon kestää kossun vakio kytkin käytännössä jos sille luvataan ~385nm väännön kestoa. Eli ei ihan limiitille ole luvatttu noita sietokykyjä. ap racing
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia