Dellorto tuplien seosruuvit

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

Dellorto tuplien seosruuvit

Viesti Kirjoittaja ParDe » Su Marraskuu 5. 16:25:30 2006

Dellorto DH?? 40mm tuplien seosruuvit (Paineistetut ohc turbossa)


Sopparuuvit tipahtelee ajonaikana.

O-renkaat uusittu, jouset ja alempi shimmilevy paikallaan. Miten voisi ns kiristää kierteet tai lukita?
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring

soppa
Viestit: 211
Liittynyt: To Lokakuu 13. 17:57:37 2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja soppa » Su Marraskuu 5. 16:59:44 2006

Sikaliimatippa päälle, niin pitäisi pysyä ja saa tarvittaessa taas liikkumaan.
Mm. 8 litran alumiini Ford FE

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ » Su Marraskuu 5. 18:06:59 2006

Tai esim silikoni tiivisteliimaa (vaikka locktiten sitä mustaa)

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

joo

Viesti Kirjoittaja ParDe » Ti Marraskuu 7. 2:24:29 2006

Eikö muuta keksitä kuin sikailupuodin tarvikkeita?


Ensimmäinen sialle, toinen sialle ja Kolmas!!==???
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Marraskuu 7. 13:15:37 2006

Jos hilut on oikein (näyttäis olevan), ei pitäisi tipahtaa jollei ruuvi ole todella ulkona tai jousi liian lyhyt-kuoleentunut. Mutta normaali 1,5-4 kierrosta auki; ei pitäisi tippua.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Vastaa Viestiin